Wat eet je vanavond

Zoete aardappel blokjes uit de oven met rucola,feta,gerookte kip en een beetje balsamico.

Ik maak vanavond maaltijdsalade

Mijn favoriete aardappeltjes, gehaktballetjes en wat groente dat ik nog over heb.

De lekkerste aardappeltjes maak ik door ze eerst te koken. Dan een geruime tijd af te laten koelen, ze moeten goed koud zijn en dan opbakken! Als je ze niet genoeg af laat koelen, vallen ze uit elkaar tijdens het bakken…

1 like

Nasi met lekker veel pindasaus

1 like

Wortel wraps met gemarineerde kip, paprika, tomaat en een sausje van Griekse yoghurt en komkommer.

Vanavond uiteten, thais! Ik ga voor iets met noedels.

Chili con carne van Hak en een kaiserbroodje in plakjes gesneden

3 likes

Kant en klare tikka masala van de appie, voor mezelf zorgen gaat weer super deze week

Gevulde courgette

2 likes

Dit is een oprechte vraag;
Ik wilde dit al zo vaak maken maar ik vind nergens een courgette zonder deuken, stukjes eruit of " gele" krassen op de schil.

Maakt dat uit voor het bereiden? Ik wil gewoon de perfecte courgette haha

Volkoren broodjes met américain, tomaat, komkommer, ei en rucola. Simpel.

Zojuist lasagne gegeten :slight_smile:

Pizza/pasta hoef ik persoonlijk niet in zo’n restaurant te eten, kan ik zelf ook nog wel klaarmaken :see_no_evil:.
Als ik uit eten ga wil ik iets eten wat me zelf niet lukt om te maken/niet goed lukt.

Probeer gewoon de mooiste te kiezen die er ligt, haha. Ben voor de rest niet heel kieskeurig, dus als er een gele krassen op zitten dan koop ik het alsnog hoor. Ik heb het nu voor het eerst gemaakt dus ik kan je nog niet vertellen of het veel uitmaakt voor het bereiden. Ik koop mijn groenten voornamelijk bij de AH of Jumbo.

1 like

Ik bak ze juist expres als ze nog lauw zijn, zo lekker als ze een beetje uit elkaar vallen. Krijg er spontaan zin in nu haha

Burnt ends en frietjes

Haha, ja dat kan ook. Ik houd dan echt geen aardappel over, dus voor mij werkt dat niet :’)

Maaltijdsalade van de AH (falafel met couscous) maar heb ontzettende trek in chips nu eigenlijk. Misschien ga ik zo maar een zak halen.

Haha, ik voel ook al aankomen dat ik straks zin in chips ga hebben.

Zometeen pompoensoep met salie en een volkorenbroodje met américain + rauwkost

Wel airfrituur en light mayo want dat is gezonder :sunglasses:

3 likes