Wat eet je vanavond

Spaanse aardappeltortilla met paprika en spinazie

Rijst met tilapia, courgette, paprika in kerriesaus. Uit een boek van lekker en simpel. Was ook echt lekker

1 like

Bietjesstamppot met feta en gehakte walnoten.

Gevulde zoete aardappel

11 likes

Gekookte aardappelen, rode bieten (uit pot) en een gehaktbal met jus. Lekker prakken!

Ik ga bij Mn ouders eten :smile:

Ik ga deze pizza maken.

1 like

Een soort nachos maar dan met witte bonen in tomatensaus (met veel chilli erdoor!) geplukte kip, paprika, cherry tomaten en feta.

Alles in een ovenschaal mikken met tortillachips en even grillen.

Een soort Marrokaans stoofpotje met kip in ras el hanout, met uien, abrikozen en kikkererwten en daar doe ik parelcouscous bij

Lijkt me lekker maar wordt de chips dan niet soft?

Verse tortellini gevuld met tomaat en mozzarella. Weet alleen nog niet welke saus ik er bij doe dus mocht iemand nog suggesties hebben?

1 like

Taco’s. Met kaas en guacamole :green_heart:

1 like

Macaroni :ok_hand:t2:

1 like

Raspatat

Vissticks met ovenfriet :eyes:

2 likes

Had zin in tzatziki naar die hele discussie in WJEKW :joy: Bedankt voor de tips trouwens want hij was goed gelukt.
Heb wel vals gespeeld :speak_no_evil::

1 like

Ik denk dat ik gewoon een eitje bak voor op brood. Terwijl ik net wel pasta gekookt heb voor mijn ouders en broertje die onverwacht kwamen eten. En rode kool voor zoon. Maar zelf geen trek in warm eten :woman_facepalming:

Shakshuka! Zo lekker :heart_eyes:

Bbq/honing/whiskey glazed pulled chicken uit de slowcooker met zelfgemaakte pitabroodjes

2 likes

Zelfgemaakte kippensoep met afbakbroodje #zaterdag

Pita shoarma met veel sambal en knoflooksaus. Heb een enorme kater.