Ik vond courgette soep wel een goed idee maar kreeg na 2 happen een hitte aanval. Heb nu dus nog steeds niet gegetenš
Ajam pangang maar dan met pulled chicken uit de slowcooker, rijst en sajoer boontjes
Dat is echt slim! Bedankt voor het delen.
En on topic: ik at vanavond een recept dat ik laatst op veel websites voorbij zag komen. Advertorial? Maar wel lekker.
Kheb mega zin indomie. Veel te zout maar dat is vast wel ok met dit weer
Wraps met avocado, sla, kip en mexicaanse groente.
Ik ga zo goulash maken in de slowcooker
Nasi goreng, nu al zin in
Gnocchi met spinazie en tomatensaus met zongedroogde tomaatjes. En parmezaanse kaas en rucola.
Pasta pesto met gepofte cherrytomaatjes
Ik heb nog een half stokbrood over van gisteren, zonde om weg te gooien maar inmiddels wel taai. Iemand een tip wat ik er nog mee kan? Panini maken?
Dit recept van Jamie oliver (maar dan uit zn boek) Lekker hendig en comfort food
https://www.jamieoliver.com/recipes/vegetable-recipes/pappa-al-pomodoro-soup/
Moet je nog lunchen? Dan kan je er wentelteefjes mee maken.
Of voor vanavond panzanella, een salade waar oud brood doorheen zit. Superlekker!
Bruine rijst met broccoli en een groenteburger
Ik eet vanavond panzanella met bruschetta on the side, thanks voor de inspiratie!
Voor de volgende keer eventueel: je kunt ook het stokbrood natmaken en nog even in de oven doen (tenzij het al gesneden was).
Deze zijn zo lekker! Staan sowieso best veel lekkere recepten op die site, maar die balletjes zijn echt top
Ja smaakten echt goed indd!
Een griekse bowl (kip in gyroskruiden, tomaat, komkommer, orzo en natuurlijk tzatziki)
Ik hou van zulke feedback. Ik ga deze volgende eens maken!