Mijn vriend had pizza’s gemaakt. De ene met chorizo, mozzarella, rode ui, paprika, champignon en rode peper en de andere met mozzarella, blauwe kaas, rode ui, champignons en rauwe ham (en na het bakken honing en rucola erover). Waren allebei suikergoed gelukt!
Ik ga mezelf trakteren op sushi! Heb een bon van 7,50 voor thuisbezorgd en die kan ik volgens mij alleen vandaag nog gebruiken dus goed excuus. Nu al zin in vanavond <3
Dankjewel! Jij ook veel plezier vanavond
Jij eet echt altijd dingen die zo Fucking lekker klinken
Mexicaanse ovenschotel
Geroosterde pompoen & rode ui, met gebakken aardappeltjes en vlees/vleesvervanger.
Chicken Lo Mein
Pasta met bloemkool en walnoten.
Opgebakken aardappeltjes met rode bieten en een vega burger.
Spinazie “koekjes” met vissticks
Ja klopt! Mijn oude oppaskindjes aten dit veel liever dan gewone stamppot. Smaakt door het bakken ook net iets anders natuurlijk. Die ouders waren super verbaasd dat ze bij mij wel goed aten haha. Kan trouwens ook met boerenkool, wortels of zuurkool. Of nja eigenlijk alles waar je puree mee kan maken.
En als je het nog leuker voor een kindje wil maken kun je ook met koekjesvormen de koekjes uitsteken. Heel kleine vormpjes met veel details gaat niet echt, maar hartjes of sterren of andere, wat grovere vormen lukt prima.
Goulash!! Staat al lekker te pruttelen . Met aardappelpuree erbij
Franse stoof met sjallotjes, tomaat, paprika, beetje spek en rijst
Verse pasta met courgette sliertjes, spinazie en spinaci/ricotta saus (leve 1+1 AH op pasta en sauzen)
Zelfgemaakte hamburgers. Misschien nog zoete aardappelfriet.
Pasta pesto met pulled chicken.
Roti! Met zoete aardappel, nepkip en sperziebonen (bij gebrek aan kousenband)
Wat is echt dé lekkerste kaassnack? Kaaasbroodje, kaasschitzel, kaasssoufle, kaascroissant, kaasbitterbal… iemand tips?