Wat eet je vanavond

Rösti uit de oven, vega worstje van Lidl en salade met venkel, appel, rozijnen, walnoten en rucola. Ik had nog nooit venkel gehad eigenlijk, en Mn vriend ook niet, maar we vonden het allebei echt superlekker!

Oven bake met broccoli, zoete aardappel, courgette, ui, paprika en lamsworstjes! En truffelmayo.

Parelcouscous salade met gegrilde groente,olijven en chipolataworstjes erbij

1 like

Sushi!!!

1 like

Ik krijg hier echt meteen zin in! Heb je een recept? Ik moet dit ook maken denk ik :smiley:

Ik heb zin in een pastasalade met garnalen. Heeft iemand ideeën?
Ik kom nu toe op:

• Vlinderpasta
  • Veldsla
  • Cherrytomaatjes
  • Gekookte garnalen
  • Ik weet het, hier hoort nog avocado doorheen maar mijn stomme vriend vind dit niet lekker. En hij houdt ook niet van parmezaanse kaas of geitenkaas so fuck my life.

Maar welke dressing doe ik erdoor? We hebben eergister al pesto gegeten.

Tapas! Dus ik maak:
-pesto
-patatas bravas
-guacemole
-aubergineballetjes
-courgetteballetjes
-scampi met knoflook en peterselie
-bak brood
-salade

En dan wat dingetjes als cherrytomaatjes e.d. :yum:

4 likes

Falafel met wraps

Heb een salade in huis en hapjes met brie uit de oven erbij. Te warm voor normaal warm eten, maar dit is vast ook lekker.

Patat met mexicano

1 like

Pasta koken naar keuze
Knoflook en uitje fruiten in een pan. Daar gooi ik 2 bakjes crème fraiche bij. Kruiden met cajunkruiden naar smaak. Dan gooi ik er gerookte zalm er door heen en de champignons. Tenslotte als het klaar is wat rucola en parmezaanse kaas erover heen. Dit is echt heel erg simpel maar wel erg lekker.

Ik eet vanavond alleen en ben nog in dubio of het gezond of ongezond wordt :smirk:

magioni veganini pizza! voor het eerst… ben benieuwd.

Ziet er heeeel lekker uit! :heart_eyes: Receptje?

Pasta met zelfgemaakte pesto, plantaardige kipstukjes en een shitload aan groente

6 likes

Wok bij eazie

1 like

:pizza::pizza::pizza::pizza: maar dan met kaas want kaas is leven

2 likes

De afgelopen dagen steeds salades maar nu het minder warm is weer gewoon gekookt. Aardappeltjes uit de oven, boontjes en een gemarineerd filetlapje

Een broodje BBQ burger en een broodje grillburger besteld, geen zin om te koken vandaag.

1 like

Weinig spannends: twee kabeljauwburgers en broccoli