Dat ziet er heerlijk uit! Wat is het precies?
Gepaneerde vis, aardappelpuree en erwtjes
Friet uit de airfryer, deze week aangeschaft door het forum
2 tartaartjes en heul veel groene asperge(tips). Daarna aardbeien met vanilleijs ️
Dat klinkt echt heerlijk! Ga ik binnenkort ook eens maken!
LOVE de functie van dit forum dat je zo makkelijk fotos kunt uploaden, vóoral bij dit soort topics met eten!
Aardappelballetjes met vissticks, witte bonen in tomaten saus met appelmoes en mayo.
Gebakken aardappeltjes, vega schnitzel en doperwten! Zo ongeïnspireerd
gevulde paprika’s met gehakt en mais en daarbij aardappeltjes
Bij jouw foto’s hoef ik niet te kijken naar de poster hahaha, lekker en mega instagramwaardig in ieder geval.
Had kip tikka masala met bloemkoolrijst gemaakt maar toen kreeg ik zieke mayocravings dus dat schuift door naar morgen en nu heb ik friet, frikandel, kipvingers en 3 bakjes mayo besteld
Bloemkool met tilapia saaaaaaaaai. Ik vind bloemkool ook eigenlijk echt zo’n smakeloze groente, maar ja haha hou wel van variatie dus af en toe moet het maar.
Iskender kebab
Eet je die zalm gewoon rauw? Kan dat gewoon met supermarkt zalm of moet je daar wel versere voor hebben?
Wat echt heel lekker is met rauwe zalm (of andere vis), is om het een aantal minuten in limoensap te laten trekken, dan ‘gaart’ het ook.
Dat ga ik een keer proberen!
Gehaktbal en avocado, lekker gebalanceerd.
Het is een Peruaans gerecht en heet ceviche. Super lekker ook met wat rode ui en paprika erbij.