Wat eet je vanavond

2 likes

Is dit lekker?

ja zeker! Alleen vond het een vrij kleine portie. Het is dat ik een uitgebreide lunch had, maar had anders wel honger nu.

1 like

Nee tweede keer. Eerste keer was echt een geweldige ervaring dus dit restaurant heeft iets om waar te maken. Ze krijgen hele goede reviews op tripadvisor dus het moet goed zijn. Wel jammer dat ik dit keer niet ook een wijnarrangement kan (zwanger) maar we wilden nog even een keer lekker een luxe avondje uit voor de baby komt.

1 like

Mosselen met friet

1 like

Okee even een weekmenu, ik denk dat ik dit ongeveer ga eten komende week

Vanavond: Linzensoep met naanbrood (heb ik vrijdag gemaakt)
Maandag: Fettuccine met tomaten/paprikasaus
Dinsdag: Ovenschotel met aardappelpuree, sperziebonen en vega gehakt
Woensdag: AVG
Donderdag: Chili sin carne met parelcouscous en guacamole
Vrijdag: Restje pasta of chili

2 likes

Marokkaans groenten stoofpotje met couscous

1 like

M’n vriend gaat een Indiaase curry maken :heart_eyes:

2 likes

Weekmenu volgende week
Maandag: pasta met kikkererwten en geroosterde broccoli
Dinsdag: bloemkoolcurry met kikkererwten en rijst
Woensdag: Aardappels uit de oven met rozemarijn en oregano, sugar snaps en een vegan burger
Donderdag: Mexicaans achtig gerecht met kidneybonen, tomaat, mais, quinoa en lekkere kruiden

Het weekend ben ik verder niet thuis

1 like

Sajoer boontjes, met kokosrijst en ik doe wat gehakt door de boontjes heen.

2 likes

Quiche met spinazie, zongedroogde tomaatjes en hamblokjes

1 like

Beetje vreemd, maar ik moest veel groentes opmaken uit de koelkast. I present; vegan groentestrudel :sunglasses:

11 likes

Zuurdesem broodkruim pasta, met balsamico. En veel parmezaanse kaas erbij.

Als toetje leftover bananen blondies met bruine suiker glazuur (in het Engels klinkt het veel leuker, banana blondies with Brown sugar glaze)

4 likes

vissticks :sunglasses:

2 likes

Aardappels met rode bietjes en een speklap

1 like

Ik woon sinds kort op mezelf en had het idee om vanavond truffelburgers te maken met wat aardappeltjes erbij. Na college vanmiddag wilde ik alles gaan halen bij de AH. Maar ik had eigenlijk helemaal geen zin om alles bij elkaar te verzamelen.

Dus: Diepvriespizza Pomodori & Mozzarella.

7 likes

Alles wat ik normaal in een wrap/tortila doe maar dan zonder de tortilla; kaas, bonen, gehakt met kruiden, tomaat, maïs, avocado, ui en sla.

1 like

Broccoli soep en een visburger.

1 like

Couscous met gegrilde groenten

2 likes

Gebakken kipfilet met kokos-rode curry saus, groenten (paprika, champignons, kleine tomaatjes) en rijst

1 like