Zoete aardappel, vegan bonenburger en stoofpeertjes
Mijn moeders spaghetti bolognese❤️
Das pas echt thuiskomen.
Lasagnette!
Hutspot! Met de vegetarische rookworst van Unox (alleen hij valt tegen)
Tomatenrisotto met extra gegrilde paprika en courgette
Aah shit twee maanden te laat, maar ga volgende keer naar Renato’s! De allerbeste pizza’s van heel Nederland
Ik ga het onthouden voor volgend jaar haha, toch bedankt!
Patat, lekker simpel haha
Pasta met kip in een citroen/mosterd sausje en een goedgevulde salade ernaast.
Hoe had je het gemaakt? Ik doe altijd uitje + champignons bakken in boter, paar eetlepels bloem erbij, bloem gaar laten worden en dan beetje bij beetje bouillon erbij, peper en zout, laten pruttelen tot het een fijne dikte heeft en evt aan het eind nog een klein beetje citroensap erdoor.
Aardappelpartjes, worteltjes met doperwten en gehaktschnitzel (denk 2 want vreetzak en hou ik er nog 2 over voor in de vriezer). Niet heel spannend maar vast wel lekker en goedkoop.
Spaghetti met garnalen en een salade erbij
‘Zelfgemaakte’ pizza (kant en klaar deeg maar wel zelf belegd), half tonijn en kappertjes, half cherrytomaatjes, parmaham en rucola.
Pasta met roomsaus en champignons
Risotto met kip
Ja dit eigenlijk, maar ik denk dat het te dun is geworden. Want het leek meer een saus dan echt een dikke ragout. Misschien iets teveel bouillion
Kip, tofu, broccoli en wortel in zwarte pepersaus met rijst.
Oké, ja ofwel teveel bouillon ofwel te weinig bloem dan. Ik heb hem ook wel eens te dun, en dan doe ik meestal een papje van bloem en wat water erdoor en dan nog even wat langer op zodat het nog wat inkookt en dan komt het meestal nog wel goed!
Kaasfondue en wijn en ijs
Kerstavond bij mij thuis en voor het eerst dat ik hier kerst vier, dus kon me niet inhouden… Het is carpaccio, kaasfondue en een proeverij van (lidl) toetjes geworden