Wat had je veel eerder moeten doen?

Een racefiets kopen en wielrennen, sulfaat- en siliconenvrije producten voor mijn haar gebruiken en minder kleding kopen.

  • Voor een opleiding in de ICT kiezen in plaats van het maar te blijven proberen in de kinderopvang
  • M’n haar afknippen
  • Sieraden maken
2 likes

Gebruik maken voor een gezichtsmasker
Net voor 't eerst gebruikt en damnnnn m’n huid voelt zo lekker zacht en schoon

Stoppen met piekeren, ik kon s nachts uren wakker liggen om de kleinste dingen. Was als klein kind al een enorme piekeraar en draaide in m’n studententijd helemaal door.

Totdat ik leerde over “piekeruurtjes” van een psycholoog vriendin , dus als je s nachts piekert dat je dan tegen jezelf zegt “nee niet nu, morgen tussen 12 en 13 mag je hierover nadenken. Nu moet je slapen.”. Vaak maak ik me de dag erna al helemaal geen zorgen over, en zo wel dan heb ik 1 uur om er vol aan te werken. Sinds ik dit zo doe is mijn leven en slaapritme zo veel fijner. Kan me voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, zo je gedachten uitstellen, maar voor mij werkt het fantastisch. Grootste verbetering van mijn leven.

37 likes

Loslaten wat mensen van mij vinden.
Sporten.
Zeggen wat ik denk.
Mijn wenkbrauwen professioneel laten waxen.

2 likes
  • Neusdouche kopen (goeie @Kamerbreed)
  • En een vibrator :blush:
  • Regelmatig sporten
  • Duidelijk zeggen wat ik denk en me niet schamen voor wat ik voel
  • Regelmatig zonnebrand gebruiken :frowning:
4 likes

Wat fijn dat het werkt! Ik geef het zelf ook altijd als advies (en aan mezelf, al werkt dat toch niet zo goed als ik altijd hoop
)

1 like
  • mijn haar kort knippen
  • stoppen met zo veel shitty h&m/zara etc kleding kopen, scheelt me bakken met geld en heb nu mooiere/uniekere kleding
  • een goeie fiets kopen, ik fiets overal heen = gezond + goedkoper!
  • de competitie met anderen/vergelijken met anderen loslaten. Ik bewandel mijn eigen pad.
8 likes

het uitmaken met mijn ex
geen goedkope meuk kopen in spullen/kleren wat sneller kapot gaat
regelmatig op vakantie gaan
in therapie gaan
sparen
stoppen met frisdrank drinken
kickboksen
en vandaag: mijn was doen, mijn huis schoonmaken, mijn bed opmaken

3 likes
  • Alle blauwe vinkjes en meldingen uit op Whatsapp. Alleen kijken als ik zin heb en nooit meer die onzekerheid als mensen niet reageren op bepaalde appjes, maaar ook stiekem zelf kunnen kijken zonder te antwoorden op iemand (beetje jammer dat dit in groepen niet werkt
).
  • Mailapp van mijn telefoon af (was/is werkmail ook aan gekoppeld). Wat een rust.
7 likes

Het uitmaken met mijn ex (ben niet de enige, aan dit topic te zien)
Beter voor mezelf zorgen / beter naar mijn lichaam luisteren
Meer durven

2 likes

Dit ja! Beste beslissing van het afgelopen halfjaar. Deed dit vooral voor werkappjes en het heeft me zoveel meer rust gegeven.

1 like

Haha ja, vooral het meeposten. Ik heb eerst 10 dagen de kat uit de boom gekeken toen ik een account had.

1 like

Stoppen met roken

3 likes

Afvallen.

Minder vaak sorry zeggen

5 likes

Nee zeggen, minder zorgen maken.

2 likes

Geloven dat alles altijd wel goed komt op de een of andere manier

1 like

uit een groepsapp vol wijvengezeik gaan

22 likes

Alleen gaan lunchen of koffie en een taartje eten
Vrede hebben met het feit dat niet iedere week alles in orde kan zijn (vooral wb huishouden)
Sparen
Meer tijd voor mezelf nemen
Thuis weggaan

6 likes