Wat heb je vandaag uitgegeven?

€5,08 aan water, ijskoffie, 3 (normale en hamkaas) croissants bij Jumbo/AH to Go
€5 aan de metro

1 like

392.80 voor 4 nieuwe banden inclusief montage en uitlijning
13 voor een kussen en raamfolie
5.50 voor mini pilea en potje
En 1 euro voor 4 bekers van de kringloop.
En er komt nog een nieuwe sleutel van mijn auto bij, want mijn blieper heeft de geest gegeven :expressionless:

€29,54 shampoo, deo, make-up Kruidvat
€4,12 eten Jumbo
€5,65 Baker’s Dough
€3 metro

150 euro. Twee kaartjes voor festival weekend in Geel :sunglasses:

Naast 3 euro aan OV kosten (die door mijn werk worden vergoed, dus eigenlijk voor mij geen uitgave) ben ik vandaag niet van plan iets uit te geven. Ik zit op mijn werk, heb lunch bij me en ook voldoende in huis voor het avondeten. Verder heb ik ook geen bijzondere plannen.

Mijn hypotheek is afgeschreven dus 590,66

€2.90 oogpotlood van Catrice
€0.79 bbq krieltjes Lidl
€2.95 vitamine e olie
€3.95 fix+ olie
€3.00 kip
€1.00 chips (volgens mij want heb geen bon)
€17.00 treinkaartjes

1 like

Ook nog 10,70 bij subway voor een broodje en een flesje ice tea green (grafduur sinds de shake app er niet meer is!!!)

2 likes

€ 13,05 boodschappen Lidl

1 like

Gisteren heb ik voor 22 euro boodschappen gedaan. Vandaag betaal ik tot u toe 5,60 aan de trein en 3 euro aan brood. Ik verwacht niet dat daar nog wat bij komt.

Heeft iemand trouwens nog tips voor goedkoop zuurdesembrood? Ik baal altijd van de prijs (3 euro per brood bij de bakker). Ik heb al bij de AH gekeken, maar daar zijn zuurdesembroden niet volledig zuurdesem. In die broden zit ook gist en daar kan ik nou juist niet tegen. Iemand nog tips voor een andere supermarkt of specifiek tips tips voor een adresje in Arnhem?

€10 red velvet taart

1 like

6 euro voor een agenda en een t-shirt bij de HEMA.

+/- €53 aan weekboodschappen

13.54 aan wat tussendoorboodschappen! Denk dat het dat zal zijn voor vandaag. Gister niets uitgegeven, morgen verwacht ik ook niets uit te geven.

0,55 voor een half brood
2,50 voor een ijsje voor iemand anders, ik kan het zelf niet eens eten ivm intolerantie :cry: :cry: :cry:

Straks alleen nog naar de snackbar dus gaat goed vandaag

€ 7,70 frozen yoghurt met toppings en flesje water
€ 24 pizza, drinken en voorgerecht
€ 9,50 handcrem Rituals
€ 16,80 parking stad
€ 18,50 Primark

Boodschappen Jumbo 23 euro
Action 29 euro

1 like

€780 huur
€15 Netflix
€574 wasmachine
€179 Hetty stofzuiger :heart_eyes:
€16 kattenvoer
€13 katten grint
€58 medicatie
€5 wasmiddel

1 like

€70,- festivalmuntjes

Vandaag alleen 13 euro op de markt.