Wat heb je vandaag uitgegeven?

9,90 bij domino’s pizza

1 like

20 eu boodschappen
19 eu tikkie voor melatonine en sigaretten

1 like

Zo’n 11 euro bij de Appie en nog 3 bij Kruidvat.

€9,90 pakje peuken :shushing_face:

Jaa, pakje Marlboro al €11,50 :unamused:

Wow ik dacht serieus dat dat nog €5 kostte ofzo…

Ik heb van de week een pakje malboro gekocht (had daarvoor 3,5 maand njet gerookt en ik ga ook niet meer doen maar ik was echt aan het janken van de stress) en dat was 7 euro. Vond ik ook al heel duur, want 3,5 maand geleden was het nog 6,20.

Gisteren 30 euro voor gezamenlijke weekboodschappen (4 keer eten en ontbijt) en 9 euro aan een vriendin voor drankjes het weekend

98,nog iets euro voor gas en elektriciteit
50 cent voor een paar prints bij de copyshop
2, nog iets euro voor een butternut, rode uien en salie

4.30 bij de Action voor kerstkoekjes en een lightbox.

13.95 voor een cadeautje

Schrikbarend weinig aangezien ik wel eventjes in de stad heb geslenterd.

1 like

Ik dacht: 4,50 aan koffie.
Toen zag ik dar er nog 20 euro voor ov chipkaart automatisch opladen was afgeschreven en 12.60 voor de Volkskrant.
Toch wat meer dan ik dacht.

1,75 voor thee voor in de trein, en m’n yoga-abonnement van €27 is afgeschreven

13 euro voor de nrc en bij de Hema wat drinken voor 4,50

Ik ga zo mijn lenzen voor komend halfjaar halen. Wordt wel een eurootje of 180 denk ik. Verder niks.

100 euro aan kerstcadeaus.
En ik vind het echt kut. Mijn schoonfamilie wil altijd kerstcadeaus doen en we doen dan zo’n 20 euro p.p. (aan mn vriend zelf heb ik wat meer geld uitgegeven).

Maar mijn schoonmoeder is zooooo slecht in cadeaus geven!! Sorry dit klinkt echt ondankbaar ben ik bang. Maar ik krijg altijd spullen die ik lelijk vindt of niet nodig heb oid. Ze koopt namelijk dan ook vaak spullen als een ketting of een tas… dat is zo persoonlijk qua smaak. Ik vind het dan echt zuur dat ik aan dit hele fiasco 100 euro uit moet geven maar er zelf dus vrijwel niks aan heb. Misschien moet dit in het biechttopic.

1,80 voor een saucijzenbroodje op het station

€83,- voor een stomme verkeersboete

Ja precies! Misschien moet ik hen voortaan ook flut cadeaus geven, zodat zij het ook niet meer leuk vinden haa

1 like

Zo’n 23 euro aan avondeten en snacks + de meeste dingen die ik nodig heb voor kerst!