Ik kan niet kiezen! Een paar favorieten: Frances Ha, Juno, Big Fish, Into the Wild en Little Miss Sunshine. En de mooiste film van afgelopen jaar is voor mij Call Me By Your Name.
The Broken Circle Breakdown
En Beyond Borders met Angelina Jolie heeft vroeger heel veel indruk op mij gemaakt
Endless love is mn favoriete chickflick, staat op Netflix (echt een aanrader )
Mamma mia, no shame
The Proposal!!!
10 things I hate about you
Ik denk American Beauty en Panās Labyrinth.
En ook wel Gebroeders Leeuwenhart maar dat is meer omdat ik die van kleins af aan heel mooi heb gevonden en nu nog steeds
Brooklyn vind ik een van de mooiste romantische films. Love, Rosie heb ik ook echt heel vaak gezien.
Guardians of the Galaxy is ook een van mijn favoriete films. Heb er wel een stuk of tien die ik kan blijven kijken.
AmƩlie
Candy
Eternal sunshine of the spotless mind
Fightclub
Intouchables
Girl Interrupted
Heb vrij recent gods own country gezien, die leek wel op call me by your name vond ik! Dus een tip misschien
Mijn lievelingsfilms : the handmaiden, catch me if you can, Hunt for the wilderpeople, the killing of a sacred deer
Ik heb 'm gezien, ook een hele mooie film inderdaad!
Bridesmaids & Eternal Sunshine of the Spotless Mind; eternal sunshine geeft me altijd een beetje hoop in de liefde? wel mooi
Hou ook wel van die oudere noir thrillers zoal Sunshine Boulevard/Vertigo
Er zijn weinig films die ik vaker kan kijken (denk dat ik ze ook vooral snel vergeet⦠zien anderen ook wel eens een film waarvan je denkt wow supergoed en vergeten dan hoe goed ze hem vonden?) maar motorcycle diaries kan ik steeds opnieuw kijken!
Memento
Shutter Island
Pay It Forward
Up
Saving private Ryan
Forrest Gump
The green mile
Leuk weetje, dit zijn al jaren mijn lievelingsfilms en vertel dat ook best vaak. Toen ik dit twee maanden geleden tegen iemand zei bedacht ik me dat ik dus blijkbaar fan ben van Tom Hanks dat was me echt nog nooit opgevallen haha. En dat heeft dus ook nog nooit iemand tegen me gezegd ofzo.
Edit: omg, en ik heb ook alle toy story films al zo vaak gezien. Haha ik denk dat ik een Tom Hanks poster moet gaan kopen
OMG, ja die was echt fantastisch. Die wil ik echt weer eens zien.
Mad Max: Fury Road
The New World
The Gladiator
Bright Star
& trilogie: LOTR <3
Niet mijn favoriete films maar wel de beste spannende (niet enge) films die ik ooit gezien heb waren : Captain Phillips en the Prisoners! Bij allebei zat ik op het puntje van mijn stoel
Pay it Forward ļø
Bij dat eind wanneer iedereen buiten staat met kaarsen: instant ugly cryface toch?
Ja echt. Begin al bijna te huilen als ik eraan denk. Mijn hemel