Wat is jouw guilty pleasure?

Temptation Island, 90’s muziek, Achter Gesloten Deuren, Beschuldigd, Dr Pol

https://www.instagram.com/manuellax Dit Instagram account
Temptation Island

1 like

Keeping up with the Kardashians, Love Island. En ik luister vaak naar One Direction en Justin Bieber

Grappig. Dit kan je gratis downloaden?

Bold and the beautiful! Kan daar echt van genieten, het is zo slecht. En Love Island

1 like

en dan direct de halve doos opeten :stuck_out_tongue:

terwijl ik liever geen ola koop

2 likes

Dit forum.

Verder is mijn leven eigenlijk één grote guilty pleasure.

2 likes

Love island! Kan niet wachten tot ik vakantie heb zodat ik love island kan kijken :blush:

Jersey & Geordie Shore.

Temptation, Ex on the Beach, Catfish, Teen mom en eigenlijk alles wat te zien is bij TLC

1 like

Ik besef me nu hoe ouder ik word hoe minder guilty pleasures ik heb… paar jaar geleden had ik er nog heel veel maar kan nu gewoon niks meer bedenken :thinking:

The Biggest Loser

Nutella zo uit de pot leeg eten

Reality zoals keeping up with the kardashians, temptation, teen mom, ex on the beach

Mr Frank Visser doet uitspraak is echt mijn favo. Daar kan ik echt goed voor gaan zitten. Er is 1 aflevering met mensen uit het dorp waar ik ben opgegroeid, nou dat was helemaal genieten haha. Heb het trouwens al een hele tijd niet gezien :thinking:

3 likes

Geordie Shore en van die “hulp”-programma’s als Bonje met de buren en Een dubbeltje op z’n kant.

1 like

Toch wel love island hoor, schaam me stiekem dood dat ik dat zo leuk vind haha.
O en op IG heb je het account mrs_angemi en die kan ik ook graag helemaal door kijken

Wie is de Chef, Help mijn man is klusser!, Meester Frank Visser doet uitspraak
Dat soort programma’s :grin:

Bestaat Zappelin nog? Ik vond die films vroeger ook altijd heel erg leuk!

Love island!
Kijk echt elke dag uit naar het moment dat ik de aflevering kan kijken

1 like

Qua tv-programma: Louisa en Rosanna: Onze Transgender Liefde :grimacing:

1 like