Zo schaamteloos zitten huilen in de trein net, net m’n broer op het vliegveld gezet die emigreert. Nu ben ik helemaal alleen in Nederland haha
Haha dat zou echt mijn droom zijn, wat een leuk idee.
Mijn moeder is door haar beroep heel erg op tanden en we zijn altijd bang gemaakt over gaatjes. Zowel ik en mijn zusje hebben nooit een gaatje gehad, maar ik heb nog steeds een ongezonde drang om mijn moeder gelukkig te maken met de feedback van de tandarts (hebben ooit eens gehoord dat ze zich schaamde omdat we ergens nog tandplak hadden zitten). Pas was ik bij de tandarts en toen had ik een dpsi score van 0. Dat is maximaal, en hij zei dat hij dat eigenlijk nooit zag.
Ik heb gelijk gevraagd, of eigenlijk gedwongen of hij dat even op mijn telefoon naar mijn moeder wilde appen (ze kennen elkaar, en ja, ik ben de dertig gepasseerd ) maar eigenlijk had ik veel liever een ereplaatsje op een wall of fame gehad. Ik ben echt een kleuter.
Precies haha, gelukkig dat ik niet de enige ben! Zie of spreek je haar nog wel op regelmatige basis?
Ik heb via asos iets besteld en geretourneerd. Ik heb met paypal betaald. Moet ik nou op paypal aangeven dat ik het heb teruggestuurd zodat ik mn geld terugkrijg? Gaat om meer dan 100 euro en ik maak me een beetje zorgen
Hoe lang geleden heb je het geretourneerd?
Zaterdag opgestuurd, dus is nog geen week. Maar ik bestel + retourneer niet vaak, dus weet niet echt hoe dat werkt.
Het duurt minstens een week. Het verschilt bij mij bij hen: ergens tussen een week en 10 dagen. Het moet terug naar het bedrijf en dan door het retourneringproces he. Asos is een groot bedrijf.
En het ligt trouwens ook nog aan hoe laat je het zaterdag hebt ingeleverd. Als het te laat was, is het misschien maandag pas met de post richting ASOS gegaan.
Heb ik ook wel eens bij Netflix, is gewoon van Safari zelf
Maar wordt het dan wel vanzelf teruggestort op mijn paypal? Of moet ik in paypal een retourformulier invullen?
Moest m’n moeder even helpen met een digitale handtekening maken dus ik maakte voor de grap haar handtekening even op Paint. Per ongeluk perfect gelukt. Nu denkt ze dat ik vroeger heel vaak haar handtekening op school heb vervalst haha.
Nee, het wordt automatisch teruggestort. Ik denk dat het Paypalformulier alleen maar is voor als je opgelicht bent of het kwijtraakt in de post.
Ik heb geen ervaring met Asos, maar met andere betaling via Paypal komt het automatisch op je account terug. Ik ga er dus vanuit dat het met Asos ook zo werkt.
Ik heb ook wel eens iets dat betaald was met Paypal geretourneerd bij Asos. Duurt een week of wat en dan wordt het teruggestort op je Paypal-rekening. Dan kun je het zelf weer overboeken naar je bankrekening.
Wat fijn dat je haar nog best regelmatig spreekt! En ook dat ze volgend jaar terugkomt voor je bruiloft, dat is een mooie gelegenheid . Mijn broer gaat naar het buurland daarvan, dus wat je zegt: niet perse naast de deur. Ook vooral met het tijdverschil lastig.
Ik zoek dat altijd van tevoren goed uit met google maps en dan fiets ik zo overal naartoe.
Wat ik wel stom vind aan die regel over je telefoon niet op de fiets: ik bel dus best wel vaak op de fiets, dat mag nu niet meer, maar ik mag wel mijn noise cancelling headphones gebruiken om te bellen? Dat is toch veel gevaarlijker?
@Lavender95 Gefeliciteerd!!!
@Chesirecat ik wil ook
@SpeedOfSound wat te doen met al die vrije tijd he? Als je een keer in Brabant bent
Haha wow, hoe dan? Zodra iets er ook maar ietsje anders uit ziet dan ik had gedacht ben ik meteen compleet verdwaald haha, als ik ooit moet overleven op mijn richtingsgevoel kan ik mezelf beter maar meteen een lijdensweg besparen
Streetview! Gewoon online de hele route langsgaan en herkenningspunten onthouden. Dus bij die winkel naar links en bij dat huis met dat gekke raam naar rechts etc.
Ik heb gister m’n droomvacature voorbij zien komen en nu kan ik mezelf er niet toe zetten een mailtje te sturen. Aanstaande maandag moet ik daar toch op kantoor zijn en misschien dat ik dan gewoon de stoute schoenen aantrek en vraag of ze al iemand hebben (de vacature stond in januari al op instagram zag ik, maar op hun net vernieuwde site staat hij ook nog). Het is wel parttime een paar uur elke dag maar ik kan er iets anders naast doen natuurlijk.
Echt helemaal perfecte timing want ik kreeg bericht van familie dat we een schenking krijgen waardoor ik m’n ellendige studieschuld kan afbetalen (!!!) en dan financieel ineens veel meer vrijheid heb want ik ben nu elke maand bijna een derde van m’n salaris naar ome DUO aan het doorschuiven.
Oh ja en ik heb per ongeluk een gigantische pot vol avocadoplanten gewonnen op instagram