Wat zijn je gouden tips? Of die van je moeder?
Ja dat probeer ik weleens, maar dan herken ik het gewoon niet, als het ander weer is dan op streetview bijvoorbeeld. Dan ziet alles er ineens heel anders uit. Maar dit is gewoon een afwijking van mij denk ik
Ik heb een beetje FOMO omdat ik pas morgenmiddag naar DTRH ga, omdat mijn vriend ook nog moet werken in de ochtend. Slaat nergens op want de mensen met wie ik ga, gaan ook pas morgen haha.
Mijn kat zit me hier al een paar minuten compleet verbijsterd aan te kijken terwijl ik Time Warp van RHPS aan het meezingen/dansen ben.
Ik herken het wel hoor. Ik reed laatst ook ergens waar ineens een heel nieuw winkelcentrum was verrezen, waar het op google nog een bouwput was. Toen begon ik ook even aan mezelf te twijfelen.
Hahaha geweldig⊠âLAVENDELâ
Ik ben zoo moe. En het is kapot rustig op t werk.
Ik heb wel vanmiddag een vriendenboekje gekocht
Ik heb vanmiddag mijn eerste gaatjes laten zetten. Ik realiseer me nu wel dat ik eigenlijk best wel flaporen heb en vrees ik een beetje dat ik me daar vanaf nu heel erg aan ga ergeren. Hopelijk is dit gevoel/zelfbewustzijn over een paar dagen weer weg. Verder ben ik benieuwd of er mensen gaan zijn die het opvalt (behalve dan mijn ouders).
En @Virtual-Insanity ik heb ook een beetje fomo omdat ik morgen eind van de ochtend er pas ben. Een andere vriendin is er wel al deze avond dus ik twijfelde super erg, maar zou andere vriendinnen ophalen met de auto. Nu dus niet meer want ja hij staat bij de garage maar ik ga toch maar gewoon met hen samen morgenochtend. En houd mezelf voor dat je nu inderdaad nog lekker in je eigen bed kan slapen en kan douchen
Goed om te lezen dat ik hier niet alleen in ben! En idd, eigen bed en douche is ook veel waard. Have fun dit weekend!
Ik heb echt het korte termijn geheugen van een goudvis dus dat gaat niet werken.
Ook al kijk ik het van te voren thuis ook altijd al na, onderweg wil ik toch wel zeker weten dat ik goed ga als ik in een shady wijk aan het fietsen ben. No way dat ik dan op goed geluk ga fietsen.
Volgens mij zag ik hier laatst voorbijkomen dat iemand hoorde dat de omroepconducteur âgrote en kleine mensenâ zei en ik vond dat zo leuk. Nu hoor ik hem zelf ook
Morgen de laatste schooldag met mn klas.
Wat een jaar, oh wat een jaar
Ga ze wel missen hoor
Jongens ik bedenk me net dat ik een poëzie album heb van vroeger waarin een klas genootje een tekening had gemaakt voor mijn cavia die net was overleden de week dat ik een spreekbeurt over hem ging houden.
Dus sorry jongens maar mijn cavia is doder.
Maar mijn cavia is al heel lang dood
Hallo alsof ik vorige week nog een spreekbeurt over cavias ging houdenâŠ
Gisteren toch?
Tandenstokers! Tenminste eens per dag.
Wil iemand een kortingscode van z.alando?
Ben begonnen met black mirror kijken. Iedere aflevering denk ik wtf en toch wil ik ook blijven kijken.