Wat je even kwijt wil #24

:frowning: :heart::heart: kun je snel naar huis?

1 like

Oeh, nu de vraag: is ie af?

1 like

Oeps heb best veel geshopt.

1 like

Niet echt. Lag net al te slapen. Zou gaan sporten maar ga denk maar op bed :sweat_smile: lief dat je vraagt :heart:

1 like

Denk t niet… giet mezelf maar vol met wijn :+1:

1 like

Tijdje terug met m’n grote mond gezegd dat ik weleens mee zou bootcampen (note: ik ben lui en vind sporten niet zo leuk haha). Morgen is de dag maar zie er zooo tegenop. Sowieso omdat ik als vanzelfsprekend niet zo fit ben, en ga met iemand mee, maar ken de rest van die groep natuurlijk niet en word daar echt onzeker van. Vooral als je oefeningen samen moet gaan doen. Dat wordt wat morgen.

1 like

Ik heb echt zo’n dag dat ik me dood verveel maar tegelijkertijd nergens zin in heb… Zo frustrerend? haha

5 likes

Saaaame. Ik had ook gewoon gisteren en vandaag niks te doen en inmiddels wil ik wel wat gaan doen maar is er hier gewoon niks te doen haha

1 like

Misschien kan je met iemand afspreken? Desnoods dat diegene naar jou toe komt? Doe je toch nog wat zonder echt iets te doen haha :joy: Ik zit wel een serie te kijken, maar die vind ik ook maar mehh… en heb verder zelfs niet echt een idee wat ik op het internet kan doen ofzo. Sowieso dat ik ook mijn huis niet uit ga want wil me niet omkleden :joy: Tough life man haha

Ja ik heb niet echt vrienden hier helaas waarmee ik op dat niveau ben? Of nouja, misschien wel, maar een deel is op vakantie en de rest heb ik even niet zo’n zin in (zijn collega’s die vrijdagavond een gigantisch onderling drama aan het creëren waren en ik moet die morgen ook weer zien dus dat stel ik liever even uit). Misschien ga ik zo wel even nog een stuk wandelen als ik een leuke podcast kan vinden om te luisteren ondertussen!

1 like

Same

Zit nu maar sporcle te doen.

1 like

Succes :joy::sweat_smile:

1 like

@Lady-bird wat een fuckers, goed dat je voor jezelf opkomt! Hoop dat je oké bent, ik kan me voorstellen dat je woest bent of je juist verdrietig voelt.

Ik heb overigens net een “theaterstuk” gezien over dit onderwerp en vond het echt MEGA vet dus mag ik schaamteloos reclame maken? Het heet De managers van Theatergroep Isla Bonita. Gaat over machtsverhoudingen, mannen/vrouwen en was ontzéttend grappig en heel erg triest/naar tegelijkertijd. Absolute aanrader. Ik wil eigenlijk dat de hele wereld erheen gaat. Zie voor trailer https://www.frascatitheater.nl/de-managers

(nospon het was forreal echt het beste stuk dat ik ooit heb gezien)

6 likes

Misschien al 100x gezegd, maar omg omg omg nieuw seizoen Suits :dancer::dancer::dancer::dancer:

6 likes

Ik heb het gedaan (Start to run/Evy les 1) en ik leef nog! :v:

19 likes

Ja! Nouja, de conceptversie. En nu lig ik eraf haha :yum:

2 likes

Geeft niks. Shoplog aub

Ik deed net even m’n hond na. Hij gaat altijd helemaal hijgen als hij buiten geluiden hoort. Dan rent hij hijgend naar buiten om de boel te controleren. Dus ik loop hier in de kamer en doe hem na. Kijkt m’n oude slaperige kat op met een blik van: wtf is er met jou aan de hand
:joy:

9 likes

Hahaha herkenbaar! Als mijn kat zich aan het likken is, dan doe ik ook soms als of ik mijn arm lik ofzo. Dan kijkt hij ook van wtf ben je niet goed?!

6 likes

Ik vind het om die reden zo kut dat je dieren vanaf een bepaalde leeftijd niet meer mag verzekeren.

Onze kat was al 9/10 toen we hem kregen en heeft dus geen verzekering. En dat is niet handig als je weinig verdient.