Wat je even kwijt wil #29

En door!

image

5 likes

Dank je wel allemaal.

Nog ff ter aanvulling: er voor had ik het contact met haar verbroken. Nu terug contact, in eerste instantie om mee de afscheidsdienst te regelen en zo. Maar ik merk al terug hoe ze me terug probeert te manipuleren en ook gewoon mijn mentale gezondheid beinvloedt. Even lastig.

Jullie hebben wel goede punten over de “ik”-boodschap en er zijn voor de kinderen als iemand van papa’s familie.

2 likes

Ik zit die netflix film ‘wounds’ nu in mijn eentje te kijken en ik krijg me er toch even de kriebels van haha. Ben altijd zo’n angsthaas in mijn eentje

Omg deze mini docu :sob::two_hearts: Ik heb zoveel mooie herinneringen aan de trouw, krijg echt een beetje heimwee ofzo na het zien van dit filmpje

6 likes

@boemboem dit had ik gisteren met een rol tape! Die lag in een keuken lade. Anders onder de bank, tussen kussens van je bank, onder kussentjes, onder een stoel/in de zitting.

Een hele dikke knuffel :heart::heart:

1 like

@Amoruccio Ik heb een tijdje geleden bij HEMA zo’n corrigerende slip (bah haat het woord slip maar zo noemt HEMA het dus) gekocht en die vind ik superfijn. Geen pijpjes ofzo, maar wel zo’n stevig en dik stuk precies over je buik. Beetje high waist, komt tot iets onder je navel. Heb even gekeken op de site en ze noemen hem gewoon ‘corrigerende damesslip’ en hij kost 10 euro. Hopelijk heb je hier wat aan! Veel plezier op je diploma uitreiking :blush:

1 like

Nou…ik ga mijn vriend maar wakker maken omdat ik bang ben :joy:

3 likes

Ik hoop echt dat ik dadelijk wel fatsoenlijk slaap. Afgelopen nacht heb ik mezelf 638373 keer wakker gehoest. Rookmelders en krijsende honden? Geen probleem, slaap ik doorheen (ofja, in het geval van een rookmelder wel een probleem😅). 1x hoesten? Klaarwakker

1 like

@AnneBonnie wat een verschrikkelijk verlies. En wat ontzettend knap dat je de stap naar je therapeut hebt gezet.

Mbt je schoonzus, ik weet niet hoe oud ze zijn, maar als je de confrontatie voor nu enigszins wilt vermijden kun je haar misschien benaderen dat je haar graag wil ontlasten door de kinderen dagjes mee uit te nemen of bij jou uit te nodigen voor een logeerpartijtje? Dan is het contact met haar hopelijk minimaal. Ik denk ook dat het voor de kinderen heel waardevol zal zijn om jou in hun leven te hebben.

2 likes

1 glas wijn en ik heb al hoofspijn. Nu weet ik weer waarom ik niet meer drink.

Ik haat ADHD en mijn brein. IK WIL SLAPENNN!!!

1 like

Ik ben onlangs naar een dorpje aan zee verhuisd ivm werk, in de stad niet ver hier vandaan heb ik wel vrienden maar hier ken ik nog niet echt mensen. Nu ben ik uitgenodigd voor een potluck etentje door een meisje dat ik sprak. Leuk maar ook een beetje spannend om niemand te kennen, ken haar ook niet echt :grimacing:

15 likes

Wil eig ook wel graag richting de kust trekken… Zeeland ofzo!
Maar ik wil ook graag in Oostenrijk wonen, HAHAHA!

Zo lastig allemaaaaal.

Wel leuk! Lijkt me hartstikke gezellig en leer je meteen nieuwe mensen kennen :grin:
Eten + gezelligheid = win win win win

Ja ik vind het zooo fijn aan zee! Vanuit onze wc hoor ik de zee gewoon :ok_hand::ok_hand:

5 likes

Ik zit al 20 min voor me uit te staren op de bank. Moet echt zo naar mn werk. Ga nu dus te laat komen.

2 likes

Ik heb vandaag mijn eerste echte grote mensen salaris ontvangen :star_struck:

52 likes

MWEEEEH er liep vandaag een grote spin langs het gordijn, dus ik wilde hem pakken met een papiertje, maar ik had hem niet goed geplet. Liep dat beest nog verder weg. Snel geprobeerd om hem in de prullenbak te gooien, maar of hij er nu echt in is gevallen weet ik niet. Nu voel ik dus al meer dan een uur gekietel :cold_sweat:

Ogod ik heb gisteren op Instagram een volgverzoek ingediend bij m’n sportinstructeur. Ik dacht eigenlijk al meteen van shit geen goed plan en nu na nacht slapen denk ik al helemaal van fuck. Hij weet nu dat ik hem heb opgezocht en hoe gênant als hij me niet accepteert en ik hem binnenkort weer moet zien. Of sowieso, ook al als ie me wel accepteert vind ik het ook awkward.

8.32 en ik verveel me nu al. Kan het niet gauw 2 december zijn zodat ik kan beginnen met een normaal leven en werken?