Wat je even kwijt wil #30

Ik was gisteren jarig en vind het nu gewoon jammer dat ik weer een jaar moet wachten tot het weer ‘mijn dag’ is.

5 likes

Bij mij ben je nog 8 minuten jarig! Gefeliciteerd!

1 like

Haha, yesss! Thnx!

(waar zit je dan??)

1 like

Las Vegas!

1 like

Ohhh, super gaaf! Enjoy!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het legpuzzel-topic

Meubels met krasjes en haakjes ga je niet helemaal kunnen voorkomen denk ik. En bij ons mogen ze niet op het aanrecht en doen dat dan ook niet als we thuis zijn, maar als we er niet zijn…

Omg, is het tijd voor een legpuzzel topic :hugs::hugs:

3 likes

Nou, I’m in!

Ik maak ‘m en verplaats je bericht goed. Zag in het wjekw foto topic ook al puzzels voorbij komen. Brb!

2 likes

De ouders van mijn vriend komen voor het eerst naar mijn nieuwe appartement kijken en het is nog nooit zo schoon geweest. Mijn vriend ging zelfs de douche schoonmaken terwijl je die ook gewoon dicht kan doen :sweat_smile:

11 likes

Ik heb net een Lasagne gemaakt voor vanavond maar wat is nou handig? Nu afbakken in de oven en dan vanavond alleen maar opwarmen of vanavond pas helemaal bakken?

Ohja, da’s wel een slimme. Ik was inderdaad bang dat ie dan zo taai wordt, maar ik ga 'm dan toch nu afbakken en vanavond gewoon op 120 graden ofzo laten opwarmen!

1 like

Ik heb zo een babyshower (mijn eerste ooit) en ik weet niet. Eerst had ik er wel zin in maar nu denk ik: overdreven gedoe met allemaal vrouwen bij elkaar

Maarja er is wel lekker eten

1 like

Ja we gaan dus wel stomme spelletjes doen. Ik moest een babyfoto opsturen dus sowieso moeten we gaan raden wie bij welke foto hoort en ik hoorde iets over luier pong ipv beer pong. :tired_face:

Haha dat laatste hoop je maar :wink: Soms krijg je van die slappe diepvriesgebakjes voor geschoteld als het bij iemand thuis is.
Ik heb ook altijd een hekel aan babyshowers, ik wil ze ook echt niet voor mezelf.

1 like

:clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

Drag us

32 likes

Wij hebben net lootjes getrokken met de familie via zo’n site. Nu heeft mijn zus blijkbaar haar vriend er bij gedaan terwijl hij er op die dag niet is. Ik vind dat echt niet leuk maar ik kan dit natuurlijk niet zo in de groep gooien. Hoe kan ik dat slim aanpakken?

Even afgezien van het feit dat ik internationale aandacht voor dit onderwerp goed vind, is het wel bijzonder sketchy dat juist de familie Kardashian-Jenner dat ter sprake brengt.

10 likes

“Heee, ik zie naam er ook tussen staan, ik dacht dat hij er niet bij zou zijn, wat leuk dat hij toch kan komen!”

8 likes