Wat je even kwijt wil #32

Soms crave ik dingen die ik nooit eerder gegeten heb. Nu heb ik bijvoorbeeld zin in corndogs gedipt in suiker. Ben echt benieuwd naar hoe dat smaakt.

2 likes

Morgen ga ik voor het eerst mee wandelen denk ik :joy:. Haha ik kom uit het onderwijs en het is een wereld van verschil.

2 likes

Haha, ik werk op kantoor en een kantoor is een samenleving op zich! Wat denk je van slingers boven je bureau met je verjaardag? Trakteren voor de hele afdeling? En wat de helft vervolgens niet eet want aan de lijn! De lief- en leedpot? Het gezeur over iemand die het papier in de printer niet bijvult? Gezeik over de temperatuur? Plotselinge trends in tussendoortjes en lunches (hummus is bij ons hot!) en de beweging om over te stappen naar eigen bekers ipv de papieren/kartonnen bekertjes ivm milieu? Vieze wc’s maar iedereen laat ze natuurlijk schoon achter…

En last but not least : KANTOORTAAL
https://www.ad.nl/ad-werkt/dit-zijn-de-77-kantoortermen-die-je-nooit-meer-wilt-horen~a1ba6219/

Welkom in kantoorland :card_index_dividers: :printer: :bar_chart:

30 likes

Zeg, hebben we eigenlijk een topic met kortingscodes enzo?

Ik heb hem vandaag gezien, heel naar om te zien hoe ze die prachtige lieve beestjes villen en hoe ze in kleine kooitjes zitten.
Je word er echt naar van, ik raad hem iedereen af.

Maar waarom denken mensen dat het ok is om, als je rood wordt door een bepaalde situatie, te zeggen: oh je wordt helemaal rood.

Wow jou ontgaat niks, applaus, maar het. was. me. al. opgevallen. En er de nadruk opleggen helpt niet.

54 likes

Tyvm :ok_hand:t5:

Ik leef voor de snacks in kantoorland.

Snacks.
Snacks.
Snaaaaacks!!

4 likes

Heeeel toevallig is mij dit vorige week overkomen. Poli checkt het goede adres niet wat op het formulier van de huisarts staat. En ergens is mijn adreswijziging bij de poli niet goed doorgekomen, bij mijn andere gezinsleden wel… Nou, ik had blijkbaar in november mijn afspraak. En dan baal je wel!

HAHAHAHA zo ongemakkelijk. Ik moest net het bandje inspreken voor mijn herhaalmedicatie, dus dan moet je een rijtje aan gegevens inspreken. Ik moet me dan altijd vet hard concentreren om geen fouten te maken. Toen ik klaar was zei ik ‘Amen’ hahahahahahah shit man

90 likes

haha omg ik vind dit allemaal eigenlijk super leuk en kneuterig :biggrin:

1 like

Haha love deze beschrijving… zo is het bij ons ook echt :joy: En wij hebben ook een soort van real life “What are you really wearing today” en “Show je laatste aankopen”.

5 likes

Mijn kind van 1,5 riep net heel hard doei naar de jongen van thuisbezorgd en wilde toen de deur dichtgooien. Die jongen ging stuk haha

21 likes

mijn broertje was boos omdat hij zich met het eten weer aan moest passen aan mij (vegetarisch), dus m’n ouders sturen hem maar naar de supermarkt om vlees voor zichzelf te halen. komt net terug, wat is die vergeten? vlees!
:joy:

18 likes

Yep. Op mijn tanden omdat ik 1 tand had die dood was en ze dat niet netjes konden oplossen kon ik het beste er 10 facings voor laten zetten. Ik had aangegeven dat ik er 8 wilde, waren er alsnog 10 gezet en kon ik betalen voor 10. En het is nog absoluut niet naar mijn zin.

1 like

nee niks want anders word ik weer een dag genegeerd haha

1 like

Daarom stuur ik het ook retour. Dan kan het ziekenhuis stappen ondernemen

Hah, nice! Dat doen wij ook wel eens. En ook programmas als boer zoekt vrouw en heel holland bakt uitgebreid bespreken.

Ik ken ook wel iemand die heeft eens een kantoorfeestje gegeven. Kwam iedereen met een stropdas, een koffertje, pak printerpapier etc. Baal nog steeds dat ik niet kon.

Hahah je gaat het toch wel doen. Zo gaat dat met een pony knippen

9 likes

En ook de spijt daarna is heel normaal :tipping_hand_woman:t3:

7 likes