Wat je even kwijt wil #39

Zo ik ben jaloers man, ik ben echt kotsmisselijk lol

3 likes

Bij mij is het enige dat helpt verder slapen en als je weer wakker bent wat eten en even naar buiten. Of gewoon verder drinken.

1 like

Ja dat wordt m’n dood hoor

1 like

Ach tegen die tijd is de aarde al lang vergaan!!!

5 likes

Is er geen algemeen film topic? Ik heb bijna mijn filmlijst af en ben wel benieuwd aan welke filmserie ik nou kan gaan beginnen

1 like
1 like

Gefeliciteerd! Veel geluk samen!

1 like

ECHT WEL. LOVE Tennant! Ook de verschillende rollen die hij speelt, van Dr Who naar Jessica Jones, BroadChurch en nu ook nog Good Omens, echt allemaal zo goed gewoon. Volgens mij kan die vent alles.

1 like

Ik vind hem maar eng, maar dat komt door de rollen die hij speelt

1 like

Zo maar eens proberen wat te eten. Lang geleden dat ik zo’n kater had jeetje

ook gewoon zo ‘casual’ hoe hij die rollen op zich neemt gewoon. echt LOVE it. Al is mijn meest haat/liefde relatie met hem in Jessica Jones. hou van hem maar haat zijn personage daar in zo erg.

En:

3 likes

Ik krijg een appje dat mijn collega met zijn moeder naar een bepaalde kliniek gaat voor haar behandeling ( kanker )

Zeg je dan succes of sterkte?
Ik neig naar succes, sterkte klinkt zo zwaar/negatief maar ik weet het gewoon even niet meer.

Wat is de fijnste reactie?

dit filmpje is echt geweldig :joy:

1 like

De eeltsokken beginnen nu te werken, kan niet stoppen met pulken

Ik denk dat het echt niet uitmaakt, dat je uberhaupt iets stuurt is al lief.

9 likes

Elk bericht is goed.

Anders iets dat je aan ze denkt?

2 likes

Ohh ik ben het wel met je eens!! Vond hem zo tof in Broadchurch, was echt een beetje sad toen het voorbij was mede door hem haha.

4 likes

Deze oma ging om 1 uur naar bed en voelt zich nu alsof ze de hele avond heeft lopen zuipen. Echt top.

5 likes

Ugh ik voelde me gister al zo beroerd de hele dag, niet van een kater. En nu ben ik nog steeds misselijk en geen eetlust. Misschien heeft het met m’n menstruatie te maken. En mn vriend drinkt misschien 1 of 2 keer in de maand iets maar gister zoop die een hele fles Hennessy met een vriend op (dat is echt 40% ofzo) en daarna nog allemaal andere shit. Hij was niet eens aangeschoten en heeft geen kater. :neutral_face: Die vriend moest naar de taxi worden gebracht en erin worden gezet. Heb gelukkig zelf geen kater.

Hij is sowieso mijn favoriete Doctor :heart_eyes:

1 like