Wat je even kwijt wil #45

Het gaat slecht met mijn opa en hoewel ik dit wist komt het toch weer hard binnen. Ik wist al dat de kans heel klein was dat ik hem nog zou zien maar nu wordt het steeds kutter. Hij woont in het buitenland en zijn vrouw, mijn stiefoma, is eerder dit jaar overleden. Zonder corona hadden we ernaartoe kunnen gaan afgelopen juni maar uiteraard niet doorgegaan. In haat die afstand en merk gewoon dat ik mezelf erg afsluit van de ellende en het dan nu ook spannen vindt om te bellen, want hij ligt in het ziekenhuis. We bellen sowieso weinig en video bellen enzo is altijd gedoe geweest.

Ik was net bij de petsplace en dat was echt gekkenhuis :joy: zakken hondenvoer van 20kg zijn de nieuwe wc rollen dus

14 likes

Heb al 6 keer tegen m’n leidinggevende gezegd dat ik geen vier nachten achter elkaar wil draaien, had ze dat in januari wel weer ingeroosterd, toen al aangeven joh, heb het al zo vaak gezegd, maar heeft ze het niet veranderd. Nu in februari weer, dus een redelijk pissige mail eruit gegooid. Heb verder nooit roosterwensen maar dan dit ugh.

@Max hoe ging je gesprek?

1 like

Goed! Wilde het eerst face to face doen, maar ook ivm maatregelen thuis gebleven en heb het via teams gevoerd. Toch raar zo’n eindejaarsgesprek digitaal. Maar, ze zijn super tevreden en ik krijg een loonsverhoging van 7.5% en zit daarmee bij de hoogste stijgingen van de unit! Heb er niet over onderhandeld, want had niet het idee dat er meer mogelijk was. Dus tevreden mee!

44 likes

2 valkparkieten :relaxed: Een wildkleur (mannetje) en een opaline cinnamon (pop/vrouwtje). Ze zijn handtam. Al is het vrouwtje nog wel een beetje voorzichtig, maar ze durft sinds de laatste paar dagen steeds meer. In het Vogels tam krijgen topic zie je een foto van haar.

5 likes

Gelukkig gaat het maar om de ontmoeting met zijn kind. En niet iets cruciaals als de kapper ofzo. Echt mad respect dat je zoveel geduld hebt met die gast.

25 likes

Ik keek naar mijn afschrijvingen en schrok. Er stond een afschrijving bij uit Maastricht en ik ben sinds corona en daarvoor een hele tijd niet daar geweest. Ik dacht help iemand kan met mijn bankgegevens betalen maar het blijkt dat Monkey Coffee in Tilburg Maastricht gebruikt :woman_facepalming:

2 likes

Waarom zijn mannen zo waardeloos?!

7 likes

Ik moest net huilen om het idee dat alle kerstbomen nu versnipperd gaan worden nu de tuincentra dicht gaan :sob:.

14 likes

Ja snap ik! Ik vraag me af wat hij had gedaan als hij zwanger was(en geen abortus meer kon doen) haar ten vondeling leggen???

Hoe kan je zo weinig interesse hebben in je kind??

Ja zo sad, maar hoorde wel dat veel kerstbomen naar goede doelen e.d. gaan (gelukkig)

Snap ik heel goed! Wat een enorme zak hooi. Gelukkig heeft L een geweldige mama die wel alles voor haar doet.

9 likes

Gefeliciteerd! Wat maakt het nog spannend voor je?

Wat een leeggelopen ballon zeg :roll_eyes:

6 likes

Ik had zaterdagavond nog snel een afspraak gemaakt voor bij de kapper vandaag en dat was het laatste plekje. Mijn haar zit eigenlijk nog wel goed en mijn moeder kon voor vandaag geen afspraak meer maken dus heb maar gezegd dat ze in mijn plaats moest gaan.

8 likes

@Oprah sjezus, wat een proleet die gast.
Maar die meid heeft voldoende aan alle liefde van jou!!

1 like

Oh jongens ik ben helemaal blij. Ik werk als zzp’er voor mijn oude stagebedrijf tegen een tarief dat eigenlijk veel te laag is (organisatie heeft weinig budget, iedereen werkt tegen lage tarieven en doet het er meestal bij omdat ze het leuk vinden). Nu heb ik behoorlijk bijgedragen aan het binnenhalen van financiering voor de komende jaren en ik heb laatst gevraagd wat dit financieel voor mij zou betekenen. Ik vond het idioot spannend om aan te kaarten en kon er ook niet direct antwoord op krijgen, maar ik hoor net dat er ruimte is voor bijna een verdubbeling van mijn tarief! De andere helft van de week werk ik in de horeca waar ik nu natuurlijk bijna geen uren kan maken, dus dit maakt het echt een heel stuk beter te doen allemaal :blush:

96 likes

Echt zin in de slimste mens vanavond. Ik heb vast een topic aangemaakt, kunnen we daarin zeiken op de deelnemers. Mag ik daarnaar linken??

13 likes

Ik heb 10 minuten geleden een voederhuisje met vetbollen opgehangen in de tuin en ik ben nu boos omdat er nog GEEN EEN vogel op af is gekomen. Ondankbare krengen.

27 likes