Wat je even kwijt wil #47

Echt ik laf m’n ouders zo als we samen mensen die mij onrecht aandoen belachelijk maken :heart: op heel veel dingen hoef ik niet te rekening bij hen maar dit doen ze gelukkig altijd.

21 likes

Vandaag twee deadlines, één om twaalf uur 's middags en één om twaalf uur 's avonds. Dus nu lekker het forum bij lezen. Toe aan weekend!

1 like

Verdomme, is het geen sandaal ben ik weer een rauwe aardappel. Wat een treurnis. Stop dat gehaat tegen steenbokken. Leave us alone!

41 likes

WAAROM ben ik mashed potatoes!? :sweat_smile: bruh. im offended.

2 likes

Door de lockdown moet ik mijn vrijwilligerswerk op afstand doen. Via videobellen. Ik haat bellen, al helemaal met video. I didn’t sign up for this :weary:

Het zal sowieso iemand zijn met een beperkte intelligentie als hij zoiets ongepasts doet. En iemand die op zo’n manier over een vrouw denkt te kunnen praten, zie ik zeker ook als verstandelijk beperkt ja.

Het beetje interpunctie en de hoofdletters in het briefje hier heb ik trouwens zelf toegevoegd om het leesbaarder te maken. In het echte briefje staan die niet.

1 like

Ik keek net de slimste mens terug en er was een vraag over foe yong hai en nu heb ik daar heel veel zin in.

5 likes

Foe yong hai https://www.ah.nl/r/1193283

Dit is een lekker en goed lijkend recept als je zelf aan de slag wil! Maar afhalen ook megalekker natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Bunnyslippers fellow Steenbok hier, wtf hoe die aardappel daar ook zo droog ligt :sob:

2 likes

Ik kocht een cheap pruik, krijg hem niet goed op en heb Lockdownwenkies en moest door die combi net heel hard lachen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Foto

49 likes

oo hij is wel heel tof!

2 likes

Ik denk dat ie al z’n bestek aan de muur hangt.

4 likes

Ik moet volgende keer gewoon meer moeite doen, de boel kammen en een fatsoenlijke wig cap scoren want ik vind de kleur fantastisch.

3 likes

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest, ik voelde paar dagen terug een knobbeltje in mijn borst. Huisarts voelde ook iets en nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor een mammografie en echo. Pff het kan niets zijn, maar fuck dit komt binnen.

Sorry dagboek post maar moest het even kwijt.

51 likes

Ik moet hardlopen en er staat een enorme afwas die weggewerkt moet worden maar ik heb geen ziiiiiiiin. Wel zin om frozen te kijken dus dat ga ik vnv doen denk ik.

Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Veel sterkte vanmiddag. Mag er iemand met je mee?

1 like

Hopelijk is het niks, maar fijn dat je wel snel terecht kan.

1 like

Ja, je haar goed plat doen en wig cap.

1 like

IK BEN GESLAAGD!
IK BEN VERPLEEGKUNDIGE!
Fissssaaaaaaaaaa

207 likes

Ik ben sinds maandag niet meer buiten mijn appartement geweest. Ik moet van mezelf een wandeling gaan maken, maar ik heb er echt geen zin in :sweat_smile:

1 like

Ik heb een enorme kater en ik droomde vannacht dat iemand hier op het forum vroeg hoe je het beste wcpapier kon opbakken in een pan :slight_smile:

24 likes