Lieve @Luzarl, gecondoleerd en zeer veel sterkte gewenst. Ik denk aan je.
Gecondoleerd. Ik wens je veel sterkte
Jeetje⦠Heel veel sterkte, ik denk aan je
Oh jeetje wat snel @Luzarl ik schrik er helemaal van. Heel veel sterkte⦠alles wat je voelt/doet is goed. Dikke knuffel
Wat moet dit een rollercoaster zijn geweest, en wat is het dan opeens snel voorbij. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Hopelijk kijk je fijn terug op deze laatste periode en kunnen jullie er een mooi afscheid van makenš.
Mocht je ooit je ei kwijt willen of behoefte hebben aan een lotgenootje mag je altijd een berichtje sturen!
Gecondoleerd en veel sterkte. Ik hoop dat jullie kracht kunnen halen uit de mooie herinneringen.
Jeetje wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte voor jullie allemaal, gecondoleerd
Gecondoleerd, Heel veel sterkte!
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Grrrr er is zomaar geld afgeschreven voor een tijdschrift wat ik sowieso niet verlengd heb en stilzwijgend verlengen is verboden. Dus teruggeboekt. Maar heb het nog niet terug, als het vandaag niet komt kan ik niet eens boodschappen doen
gecondoleerd en heel veel sterkte
Ook de Linda meiden?
Ja!
Stilzwijgend verlengen mag volgens mij wel, maar dan wel per maand opzegbaar in plaats van gelijk weer verplicht een jaar eraan vast zitten.
Bij mij ook! Dacht dat het na een jaar automatisch zou stoppen
Sterkte in deze lastige tijd!