Wat je even kwijt wil #53

Ik durf nou dus nooit meer zonder telefoon naar de badkamer (woon alleen) en dat terwijl ik altijd met de deur open douche en mijn deur gewoon werkt. Brein šŸ„²

7 likes

Ik weet echtttt niet wat ik aan moet met dit weer, gister was ik aan het zweten maar had het ook koud door de wind. En al mā€™n kleren zijn stom :rage:

2 likes

Oh dit heb ik ook!! Word er echt gek van. Weet gewoon niet wat ik aan moet trekken.

1 like

Omg!!! Zou zo graag eens in een zeppelin vliegen.

Laagjes!

1 like

Ik eet ontbijtkoek met gember, what was i even thinking :confused: vind gember lekker maar dit is zum kotsen

Mā€™n ouders en schoonouders gaan vanavond elkaar voor het eerst ontmoeten en mā€™n schoonmoeder heeft speciaal een nieuwe jurk gekocht en ze is helemaal zenuwachtig, echt te lief :heart_eyes:

32 likes

Er vloog een vleermuis tegen me aan toen ik de deur van mā€™n appartement uitliep echt nog nooit zo hard geschrokken wtf

1 like

Wow wth wie wil er nou geen golden retriever puppy op bezoek

19 likes

Wow! Dit zijn nou echt van die dingen waarvan ik soms twijfel of ze nu echt bestaan of dat dit alleen maar fictief was haha

2 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek #2

Ik heb gisteravond iets te veel gedronken en ik heb zoā€™n kater nu. Ik drink normaal altijd water maar dat heb ik gister niet gedaan. Pff ik weet weer waarom ik niet vaak drink

2 likes

Gaaf! Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik een jaar of 6/7 was en een zeppelin van Virgin zag, en mā€™n vader zei; ā€˜kijk goed, dit ga je waarschijnlijk nooit meer zien in je levenā€™. Dat heeft zo veel indruk op me gemaakt toen. Ik heb er in die 20+ jaar daarna ook nooit meer een gezien.
In Duitsland kun je toeristenvluchten maken met een zeppelin, kost zoā€™n 300 euro voor een half uurtje.

1 like

Ik heb net voor het eerst in 10 jaar Ofzo op een trampoline gestaan en heel veel saltoā€™s gemaakt maar het lukt niet om op mā€™n voeten te landen!! Echt irritanr

5 likes

O, thanks voor deze tip!


Voor wie het gelezen heeft gisteren: ik ga de pax-kast niet omhoog sjouwen uit de schuur, maar ik bestel tegen de tijd dat ik nog 1 nodig heb gewoon een nieuwe. Of nou ja, dan ga ik meteen voor een complete kastenwand en komen er nog 2 hele of 4 halve bij :grin: Scheelt niet veel geld omdat in de kast uit de schuur nog een hele nieuwe indeling moet. Hij werd gebruikt als hangkast en er zitten dus vrijwel geen planken in en ik wil andere deuren. En dan gaat de boekenkast die nu dienst doet als schoenenkast naar de woonkamer.

2 likes

Uiteindelijk toen ik koffie wilde zetten werd ze wakker haha

1 like

Pff mā€™n nichtje (5) is heel lief maar zo druk, mā€™n ouders passen een paar dagen op haar dus ik kwam vandaag langs om een dagje te helpen/spelen en ik ben helemaal kapot :dizzy_face:

3 likes

Ik ga stuk.

1 like

Als dat je smaak is dan begrijp ik wel waarom het buiten de tuin minder is

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #53 (Deel 11).