Wat je even kwijt wil #57

Iemand die ik ken kreeg laatst dit als doos. Zo zonde.

3 likes

Echt jammer dat ik niet in Lelystad woon want dan kon ik op een partij stemmen die wel logisch beleid gaat voeren!

17 likes

Huh? Deze snap ik niet?

5 likes

Nee ik ook niet, ik denk dat hij me graag mee wilde nemen in z’n picnic wagentje maar jammer voor hem ben ik doorgelopen

2 likes

Er was een klant om 16.55 die het maar gek vond dat we geen vleeswaar meer hadden. We hadden uberhaupt amper wat want nog niet leverbaar ofzo. Dus ik zei dat ze nog in de wei liepen. Kon ze niet waarderen :joy:

Ik vraag me wel af hoe zo’n lockdown invloed heeft met name op de vleesketen. Restaurants nemen niks af, wij bv ook niet. Maar wordt de slacht dan ook stopgezet(verminderd) tijdelijk?

3 likes

Ik heb vandaag onverwachts een sourdough starter gekregen en heb helemaal stress van de verantwoordelijkheid?? Dus moet deze pot prut steeds bijvullen en wat weggooien en ook nog brood bakken, dit is geen cadeau dit is een opdracht :cry:

25 likes

Herman het vriendschapsbrood!!

14 likes

Je kind leeft toch ook nog😂

2 likes

De tamagotchi voor volwassenen

3 likes

Ze overleven jaren in de vriezer en weken in de koelkast zonder dat je het voert, mocht dat een geruststelling zijn.

3 likes

Dat geheime kind waar ze ons niet over vertelde? :joy::joy::joy:

3 likes

Het houdt niet op, niet vanzelf :cry:

3 likes

Echt?? Dat is een geruststelling :pleading_face:

2 likes

Ik wil een live action movie over tansgotchi’s die strijden tegen furby’s.

3 likes

Het is geen live action maar je kunt the mitchells vs the machines op Netflix kijken. Er wordt wel gestreden tegen onder meer furbies en een broodrooster

2 likes

En ook echte ganzen met lullige bonnets op

7 likes

Ja ik heb Eneco!

Nu je het zegt, gek dat ik voor 2021 ongeveer € 100 moet bijbetalen terwijl mijn verbruik met ongeveer 10% is gedaald… Terwijl ik een contract met vaste prijs heb.

De kans is klein dat het om een daadwerkelijke fout gaat maar ik ben wel benieuwd naar de logica hierachter.

Echt niet normaal die stijgende gas- en benzineprijzen :triumph:

1 like

Yup, dan gaan ze in een soort winterslaap. In de koelkast kan er wel wat grijzig water op komen als ‘ie honger heeft, maar dat kan geen kwaad en kan je gewoon weggooien. Ik hou zelf een max van 2 weken aan, maar sommigen doen nog wel langer. En als je nog no-nonsense recepten zoekt voor zuurdesembrood, dan kan ik deze Ierse bakker aanbevelen. Veel hobbybakkers maken het nodeloos ingewikkeld (vind ik dan).

6 likes

In de jaarnota! En ze hebben ook ALLES aan de nota verandert zodat het vrijwel onmogelijk wordt om 'm met die van vorig jaar te vergelijken :face_with_symbols_over_mouth:

Morgen er eens met een nuchter hoofd naar kijken :sweat_smile:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #57 (Deel 15).