Wat je even kwijt wil #57

Voor mij ook de eerste NYE zonder alcohol in jaaaaren. Maar man wat een goed gevoel deze ochtend! Ik voel me mens, geen hoofdpijn, kan zo gewoon eten zonder de wc als m’n beste vriend te hoeven beschouwen daarna. Ik kan hier best aan wennen denk ik…

3 likes

Ik ben dit nu op een luchtbedje met drie snurkende mannen naast me, ben subtiel steeds harder aan het hoesten heb echt HONGER maar in dronken overmoed iedereen gegarandeerd dat ik eigenhandig het ontbijt verzorg

Congratulations u played yourself again

27 likes

Pff ik voel me ook overreden door een vrachtwagen

6 likes

Jeetje, wat een feestgangers allemaal hier. Ik sliep om half 12 en werd nu pas wakker :joy:

Haha gelukkig zijn er mensen die een leuke jaarwisseling hebben gehad. Hier ging (ex)man om 00:01 geïrriteerd op bed zonder überhaupt gelukkig nieuw jaar te wensen. Echt gezellige avond gehad met z’n tweeën.

🥲

9 likes

Die croissantjes van Crisp zijn echt goed :heart_eyes:

5 likes

Ik had vannacht toen ik naar bed ging al hoofdpijn dus vreesde het ergste. Maar het valt me mee, de hoofdpijn is lichtjes aanwezig maar niet zo erg als ik dacht.

Straks lekker croissantjes met kaas uit de airfryer :heart_eyes: top brak voer

3 likes

Zo fijn het nieuwjaarsconcert en daarna schansspringen op de achtergrond kijken. Perfecte 1 januari voor mij :relaxed:

1 like

Hahahaha ik heb precies twee wijn gedronken gister maar wel de hele dag raar gegeten met oliebollen en taart enzo dus toen ik thuiskwam gisternacht ging ik direct over m’n nek :slightly_smiling_face: Nouja, in ieder geval geen kater nu

2 likes

Ik heb echt zin om lekker buiten een rondje te lopen want voor het eerst in jaren geen kater maar bedacht me net dat dat helemaal niet kan omdat ik in quarantaine zit met corona. Wat overigens ook de reden is dat ik voor het eerst in jaren geen kater heb. Heb wel echt een snothoofd dus juist het idee dat een wandeling in de frisse lucht me goed zou doen maar ja kan dus niet. Ga straks wel een kwartiertje op het balkon zitten.

Dat optreden van Bart Pe(e)ters (de Belg :belgium:) in dat programma van Matthijs en Snollekebolleke gisteren, haha zag het gisteravond vanuit een ooghoek zonder geluid en was toen al erg gefascineerd, maar zie het net met geluid, haha wat een amusement, love it.

Edit: niet opgeven als je het in het begin saai vindt.

9 likes

Voor mijn doen best laat naar bed gegaan, rond uurtje of 02:00 en toen rond 03:00 weer wakker door wederom vuurwerk. Maar nu heb ik opeens opruim woede en bureau helemaal schoon, afwas gedaan, was draait, kleding wat ik van mijn ex terug heb gehad uitgezocht en klaar gezet om weg te brengen, kabels van mijn schermen eindelijk eens vast gezet. dafuq is wrong with me.

11 likes

Ik vind dit juist knap haha, lig nog steeds in bed :joy:

Het was net ook op tv, heel leuk!

3 likes

Ik ook :joy:

Lekker productief @Clancy !

Ik hoorde vannacht rond 5:00 een kat buiten hele hysterische geluiden maken. Het klonk zo zielig en waarom was hij vannacht buiten met het vuurwerk. Dus ik ben gaan kijken buiten om hem desnoods maar bij me binnen te laten voor de rest van de nacht, maar toen ik aan kwam lopen schrok hij zo van me. Hoop dat hij snel naar binnen kon bij zijn baasjes :pleading_face:

7 likes

Ik kijk de nieuwe sisi en dit is wel anders dan mijn geliefde tekenserie(die ik helemaal op dvd heb):astonished:

5 likes

Had voor gisteravond allemaal lekkere hapjes gekocht. Hebben we beide 1 oliebol gegeten en toen hadden we geen zin meer en zaten we vol😂

3 likes

Fantastisch hoe los die gaat! Grappig ook die twee zangeressen die zo erg hun lach in lijken te houden.

Nu het nieuwjaarsconcert :star_struck:

4 likes

Hahaha er rijdt serieus een veegwagentje door mijn keurige boomerdorp. Er ligt echt nauwelijks vuurwerk en ze laten een arme medewerker van de afvaldienst gewoon op een zaterdag opdraven.

1 like