Shit ik wil dit terugkijken maar kan niet via Ziggo
Huh? Wij hebben ook Ziggo maar kan gewoon terugkijken via NPO Plus.
Het is een feestdag dus dat is een zondag.
Via npo kijk ik het nu terug!
Oh ok.
Ik kijk het Nieuwjaarsconcert maar dat is toch echt een witte oude mannen aangelegenheid . Wel leuk om Wenen in beeld te zien
Ik heb voor iedereen pancakes gebakken en eieren en bacon en broodjes echt ik ben een pareltje
Het jaar maar eens nuttig beginnen en mân nagellakcollectie uitzoekenâŠ
Heb zon chille nieuwjaar gehad. Het is dat er om 00.00 een wekker random afging anders had ik nu nog steeds niet doorgehad dat t nieuwjaar is.
Ik ben al stil
Schuif maar doorrrrr
True story
Ohh zo blij dat ik en mijn vriend gisteravond nog de complete afwas gedaan hebben. Chill wakker worden zo! Heb me wel voorgenomen het volgend jaar te vieren bij iemand anders (met vaatwasser), jemig wat een takkeklus dat voorbereiden en opruimen.
Nou dan is morgen misschien een tweede brakke dag. Ik was echt brak de dag na mijn booster Mân moeder niet, dus het verschilt echt van persoon tot persoon!
Ik pakte net een studieboek gepakt en had via mijn mobiel literatuur opgezocht. Ik voelde even de drang om te gaan zitten voor een eindopdracht maar toch maar niet aan toegegeven. Beetje eng dit.
Ik dacht dat ik vannacht niet zo dronken was, totdat ik in de groepsapp keek en filmpjes zag waarin ik rappend Rampeneren en Def Rhymz sta te karaoken.
Zo aanrecht opgeruimd, vuilnis op bakon gezet, afwas gedaan en de flessen verzameld
Klinkt als een goede avond!
Elke 1 januari hetzelfde: slaap maar een paar uur, kater / misselijk / brakkig is snel voorbij en voel me de hele ochtend en middag top fit, en dan rond een uur of 4 stort het kaartenhuis in
Ik wil NU moe zijn, NU een dutje doen, en dan vanavond een gewone routine.