Ging net ff snel koffie maken dus pak een lepeltje van het aanrecht om te roeren, merk ik later dat mijn karamelsaus nogal spicy is. Was lepeltje waar ik gisteravond m’n pindasaus mee roerde Krijg je van niet opruimen
Doen we in 2022 nog steeds aan dit soort oubollige stereotypes ja?
Ik heb een maat groter gekocht, zodat ik er dikke wandelsokken of skisokken in aan kan, misschien was dat met mijn gewone maat ook wel gelukt. Ze vallen zeker niet klein, eerder normaal of iets groter.
@Oprah Ik heb handschoenen van Texelsche schapen-wol, waar ik ook pantoffels van heb (Texelana heet dat merk volgens mij), en m’n jas is “gewoon” van Decathlon, maar wel een water- en winddichte met uitneembare binnenjas, echt ideaal dat ding.
Ik vind het zo grappig dat mijn halve timeline op Instagram de natuur opzoekt (de polder, de bossen, het strand) en dat dat de ultieme manier is om ‘tot jezelf te komen’. Ik zie vele koeien, zonsondergang, bospaden en ik heb het idee dat dat steeds meer is sinds Corona.
Ik werd herkend van tv door de vrouw van de oliebollenkraam.
Wat zei ze? ‘Wil je hetzelfde als anders?’ en liep je daarna weer met 35 oliebollen weg?
Hahaha oh sorry ik had wel iets meer informatie kunnen delen ze herkende me van tv(lldl)
Maar kreeg je gratis oliebollen
Nee, blijkbaar ben ik toch niet bekend genoeg ze ging wel helemaal een andere collega erbij halen die blijkbaar ook lldl keek en zeggen dat ik daarvan was, hahah
En ze zei dat ze ons heel leuk samen vond en was wel zichtbaar teleurgesteld toen ik vertelde dat we niet meer samen waren
Echt zo’n zondagmiddag dat ik nostalgisch kan zijn over het feit dat ik life4you/ life & cooking mis als programma
er is verder ook gewoon geen kut te doen
Blij dat ik morgen weer mag werken
Not
Oh lol plot twist, die had ik misschien moeten kunnen rijmen gezien je posts erover
Ik twijfel weer eens of ik een tubble wil kopen, ben bang dat het niet comfortabel is op de vloer en te smal. Dat plastic forum zitbad vond ik echt een grote nachtmerrie, ben bang dat ik gewoon te verwend ben voor een nep bad maar mis het zo
I love my Tubble, je zit op lucht trouwens want het onderste gedeelte blaast ook een beetje op
Was laatst im angebot bij westwing maar nu niet meer . Ik heb dat opblaasbare patty brard geval van Kruidvat én ben dik en ik pas daar in. Tubble is groter! Kan er niet languit in liggen, is het wel te kort voor. Tubble is iets langer ook meen ik. Wel veel werk steeds opblazen, heel goed droog maken en weer leeglaten…
Ik voor mijn loopbaanonderzoek: “ik vind het fijn om dingen te creëeren”
Autocorrect: “ik vind het fijn om dingen te cremeren”
Ok
Ik laat hem uit zichzelf drogen. Als je hem omdraait en (licht) schuin tegen een muur laat leunen, loopt het water goed eruit. Oh en als je het bovenste blaasgedeelte (een beetje) laat leeglopen neemt hij ook aanzienlijk minder ruimte in.
Ohja dat had ik ook gedaan! Maar toch in de randjes bij de bodem blijft het wel wat nat. En ja die van mij is sowieso wel van mindere kwaliteit gok ik, voor die 4 tientjes.
Deze lockdown vliegt mij echt naar de keel. Wat een teringsaaie bedoening.