Mijn oren zijn enorm aan het toeteren, alsof ik gisteravond naar een heavy metal concert ben geweest. Het zal wel kerststress zijn
Allerlaatste dag met deadlines en het wordt een hel waarschijnlijk, maar daarna is het wel voorbij en doe ik tot de kerst niets meer.
Gadver iemand in de tram zonder mondkap die volop zit te niezen en te snotteren en nu zân handen afveegt aan de stoel
Ineens snap ik de forummer die zich altijd na haar treinreis omkleedt een stuk beter
Ik kreeg vannacht migraine en ik dacht heel naĂŻef dat als ik zou gaan slapen, het morgen wel over zou zijn
Same!! Maar hier lig ik dan. En jij moest er vroeg uit voor de winkel toch? (Omg stalk haha) Zo kut
Mensen die hun mondkapje naar voren halen om te niezen of hoesten verdienen echt een steentje in hun schoen en een kriebellabel in hun trui.
Ja!! Maar echt een wonder geschiedde zojuist toen mijn vriend mijn kop zag en zei âik ga wel naar het kruidvatâ dus kan ook in bed blijven
Whaha ineens is er toch wat mogelijk Maar beter. Hopelijk voel je je straks wat beter
Ik doe dat bij niezen ook.
Anders zuig ik heel mijn kapje tegen mijn mond en heb ik echt het gevoel niet te kunnen ademen bij de derde keer.
Ik trek het onderaan beetje van mijn kin. Subtieler lukt niet.
Ik vind dat best een slim idee! Knuffel voor het alleen voelen
Ik ben toe aan mijn weekje vakantie, heb zo weinig energie nu.
Ik had net een afspraak in het ziekenhuis met een witte en een donkere verpleegkundige. En de donkere verpleegkundige corrigeerde de witte mevrouw op het moment dat ze een verkeerde aanname maakte over mij en dat was zo fijn. Het scheelt zoveel om iemand tegenover je te hebben die dat soort dingen waarschijnlijk zelf ook meemaakt en je daarin begrijpt.
Journalistiek is een goeie ingang! Of gewoon demoâs opsturen en beginnen
Mijn schoonmoeder precies hetzelfde! Erna zei ze nog: âja misschien is er wel iets gebeurd maar niet zo erg als in de media wordt gezegdâ. Ugh
Ik kwam net in het bos een oudere vrouw met een hondje tegen en die hond heette Driekus, haha zo leuk die naam, misschien nog wel leuker dan Herman de teckel die we vaak tegenkomen.
We hadden onze hond echt Gerda ofzo moeten noemen.
Of Marietje of een andere naam dat je doet denken aan een omaatje
Les 1: van je af is harder.
Sorry, radionerdgrap.
Of annemiekel
Hahahahahaa ik wil niet weten wat ze met jou van plan was als je geen pijn had gehad.