Wat je even kwijt wil #57

Mijn oren zijn enorm aan het toeteren, alsof ik gisteravond naar een heavy metal concert ben geweest. Het zal wel kerststress zijn

Allerlaatste dag met deadlines en het wordt een hel waarschijnlijk, maar daarna is het wel voorbij en doe ik tot de kerst niets meer.

7 likes

Gadver iemand in de tram zonder mondkap die volop zit te niezen en te snotteren en nu z’n handen afveegt aan de stoel

Ineens snap ik de forummer die zich altijd na haar treinreis omkleedt een stuk beter

16 likes

Ik kreeg vannacht migraine en ik dacht heel naĂŻef dat als ik zou gaan slapen, het morgen wel over zou zijn :woozy_face:

Same!! Maar hier lig ik dan. En jij moest er vroeg uit voor de winkel toch? (Omg stalk haha) Zo kut

1 like

Mensen die hun mondkapje naar voren halen om te niezen of hoesten verdienen echt een steentje in hun schoen en een kriebellabel in hun trui.

9 likes

Ja!! Maar echt een wonder geschiedde zojuist toen mijn vriend mijn kop zag en zei ‘ik ga wel naar het kruidvat’ :sob: dus kan ook in bed blijven

19 likes

Whaha ineens is er toch wat mogelijk :joy: Maar beter. Hopelijk voel je je straks wat beter

Ik doe dat bij niezen ook.
Anders zuig ik heel mijn kapje tegen mijn mond en heb ik echt het gevoel niet te kunnen ademen bij de derde keer.
Ik trek het onderaan beetje van mijn kin. Subtieler lukt niet.

1 like

Ik vind dat best een slim idee! Knuffel voor het alleen voelen :hugs:

2 likes

Ik ben toe aan mijn weekje vakantie, heb zo weinig energie nu.

2 likes

Ik had net een afspraak in het ziekenhuis met een witte en een donkere verpleegkundige. En de donkere verpleegkundige corrigeerde de witte mevrouw op het moment dat ze een verkeerde aanname maakte over mij en dat was zo fijn. Het scheelt zoveel om iemand tegenover je te hebben die dat soort dingen waarschijnlijk zelf ook meemaakt en je daarin begrijpt.

37 likes

Journalistiek is een goeie ingang! Of gewoon demo’s opsturen en beginnen :wink:

2 likes

Mijn schoonmoeder precies hetzelfde! Erna zei ze nog: “ja misschien is er wel iets gebeurd maar niet zo erg als in de media wordt gezegd”. Ugh :sweat_smile:

Ik kwam net in het bos een oudere vrouw met een hondje tegen en die hond heette Driekus, haha zo leuk die naam, misschien nog wel leuker dan Herman de teckel die we vaak tegenkomen.

We hadden onze hond echt Gerda ofzo moeten noemen.

20 likes

Of Marietje of een andere naam dat je doet denken aan een omaatje

3 likes

Les 1: van je af is harder.

Sorry, radionerdgrap.

3 likes

Of annemiekel

Hahahahahaa ik wil niet weten wat ze met jou van plan was als je geen pijn had gehad.

15 likes