Appie, volgens mij is hutspot altijd wel gezond. Mits je niet allergisch bent voor het een of ander
Ik zou je dan nu al ziek melden (of navragen) en niet pas maandag!
Ik ben zo niet vooruit te branden. En ik weet gewoon dat ik mezelf hiermee in de vinger snij (geen tijd om boodschappen te doen, geen eten op het werk etc) maar het lukt me niet om daadwerkelijk ook te activeren
Wow dit is compleet nieuwe info voor mij! Met terugwerkende kracht spijt dat ik dit niet wist haha, ga het gelijk nakijken of dit bij ons ook zo is
Hahah zit dit je nog steeds dwars
Op en rond Urk in elk geval wel
Ben blij dat Urk bezoeken niet op mijn bucketlist staat
Je bent niet de eerste die het zegt maar nee, als ik zou willen zou ik dat geld prima volledig zelf kunnen uitgeven aan spullen verder.
Lief, daar dit heb ik me vast gehouden vanochtend! Uiteindelijk viel het heel erg mee en ben ik super opgelucht .
Dat ik niet snap wat daar een broodje gezond aan is hahaha. Sla zit er altijd op en kaas en ham samen is niet echt gezond?
Dat zijn toch gewoon de ingrediƫnten van een broodje gezond? Heeft niks te maken met of het al dan niet gezond is
Een beetje sla, ham en kaas? En saus.
Op mijn werk gebruiken we zowel Teams en Zoom. Teams vind ik prima, maar Zoom maakt me altijd zo lelijk. Ik heb voor mijn gevoel zoān scheef gezicht en de kwaliteit van het beeld is ook veel slechter waardoor ik er niet veel florisanter ga uitzien. Ervaren meer mensen dit? Anders ben ik waarschijnlijk gewoon scheef
Ja!! Op teams kijk ik graag naar mezelf (ja sorry, narcissus hier), maar zoom vind ik echt verschrikkelijk. Gelukkig gebruikt mijn werk teams!
Komt dat ook niet doordat Zoom het beeld spiegelt? Ik gebruik eigenlijk altijd Google maar nu vandaag toevallig Zoom en ik kon ook niet naar mezelf kijken . Maar viel me wel op dat het beeld dus gespiegeld is, bij Google is dat niet zo, daar zie ik mezelf zoals ik me ook in de spiegel zie. Volgens mij vind je jezelf dan altijd knapper omdat dat ook het beeld is wat je gewend bent.
Dat klopt. Toen ik zei hoe erg ik het vond, zei ze dat ze allang blij is dat ze niet in de sneeuw vast stond in de auto, en dat ze geen kleine kinderen meer heeft. Daar is ook wat voor te zeggen. Hoe doe je het als je bijvoorbeeld een baby hebt en vast zit in de sneeuw?
Ze hebben nog wel eten (alleen niet vers) en flessen water gelukkig, maar douchen is voorlopig niet mogelijk. Ze heeft vannacht zelfs met wanten aan geslapen en met 2 paar sokken.
Laatst had ik een paar uur geen water omdat er elders een leiding gesprongen was. Ik klaagde daar nog wel over terwijl het dezelfde middag nog was opgelost. Ook stroom- en netwerkstoringen duren in Nederland nooit lang, en toch klaag ik als het gebeurt. Dit hele gebeuren in Amerika zet de boel aardig in perspectief.
Heel blij dat jullie dit ook zo ervaren! Al vind ik anderen er nooit slecht uitzien haha. Dan geef ik de schuld aan Zoom en bevestigt dit weer mijn voorkeur voor Teams.
Haha nee dat vind ik ook niet van anderen! Maar die zie ik dan ook zoals ik ze gewend ben ipv gespiegeld, dus misschien dat dat scheelt haha. Voortaan gewoon proberen Zoom zoveel mogelijk te vermijden .
@Leverworst ja inderdaad! Bij mijn werk kan je je vakantiedagen bijvoorbeeld alleen behouden als je je meteen op het moment dat je ziek wordt in je vakantie ziekmeldt, dus niet wachten. En beterschap natuurlijk!