Wat je even kwijt wil #57

Nee joh, de meesten vinden het ongemakkelijk om te vragen af te spreken en iemand moet die stap nemen! Meestal ga ik wandelen, in de winter heb ik weleens in een museum afgesproken, dan heb je gelijk wat om over te praten!

1 like

Ik ben met mijn beide matches ergens wat gaan drinken, gewoon overdag rond 14u bijv. Dan heb je max 3 uur tot alles dichtgaat dus dat leek me prima voor zo’n eerste afspraak. En dan hadden we buiten voor het cafe afgesproken zodat we elkaar even in real life konden ontmoeten en dat ongemakkelijke momentje buiten hadden i.p.v. binnen in een eventueel druk cafe haha.

Eerste keer kaneelsterren: 10/10

8 likes

Ik keek vandaag op verhuisdieren.nl en nu wil ik alle katten daar adopteren :sob:

10 likes

Hahaha dat sowieso
heb het opgezocht en hij maakt het goed dus ga zo met een gerust hart slapen :joy:

——————

Ik heb een nieuwe serie op NPO ontdekt maar mag de rest pas zaterdagavond bingen :sweat_smile:

1 like

Welke serie :tipping_hand_woman:?

2 likes

Zodra ik gebakken heb post ik zeker in het baktopic. :blush:
Kookboeken uit die decennia heb ik niet. De vroegste is een Margriet-kookboek uit de jaren '60 maar ik weet niet zeker of die mijn laatste opruimactie heeft overleefd. Hij staat in ieder geval niet meer in de kast.
Het nadeel aan hele oude kookboeken vind ik dat er vaak veel vlees gebruikt wordt en dan met name orgaanvlees. :cold_sweat:

4 likes

Zina! Je moet er denk ik wel van houden maar ik vind het een leuke serie.

2 likes

Welk boek heb je gekocht? Ik ben nu heel benieuwd haha!

1 like

@Boondigga Zie bovenstaande post (waar ik op antwoord). :smiley:

1 like

Ik wil naar bed maar mijn wasje duurt nog een half uur🥺

Omg ik heb een nieuwe elektrische tandenborstel en het voelt elke keer na het tandenpoetsen alsof mijn slotjes er net uit zijn

10 likes

Hahaha mijn vriend wil mn ouders meenemen op wintersport in januari en dat is pas net besloten. En nu vraagt mijn moeder of hij al een huis op het oog heeft

:joy::joy::joy::joy:

20 likes

Ohhh hoe vaak ik dan gewoon ga slapen en de volgende ochtend spijt heb 🥲 haha

1 like

Oeh welke heb je gekocht?:star_struck: Sowieso is elektrisch poetsen top.

2 likes

Haha beter bereid je ze er op voor dat ze 2 à 3 dagen voor vertrek zullen horen waar de reis heen gaat.

Wat voor manier dan?

1 like

De Oral B io 9. Hij heeft een schermpje en allemaal verschillende standen. Ook speciaal voor gevoelig tandvlees en ik merk na 2 dagen al verschil. Hij houdt via een app op mn telefoon bij hoe goed mijn tandenpoetsbeurt was. Ik heb dit nog nooit gevoeld voor een tandenborstel :cry:

16 likes

Nope en ik ben niet de enige

2 likes

Heb gisteren mijn kerstpakket gehad en daar zat een onwijs mooie grote rugzak bij waar ik super blij mee ben omdat ie ontzettend handig is. Zo blij, dat ik hem vol trots aan mn vriend liet zien en later zette ik hem op de trap zodat ie naar boven kon. Ik ga net naar bed, zie ik dat mijn vriend hem in bed heeft gelegd als grapje. Nu heeft meneer nachtdienst en dan slapen we altijd apart, maar ben benieuwd hoe hij straks kijkt als ie zijn werk handschoenen in zijn bed ontdekt, beide tot een middelvinger gevouwen. :grin::smirk:

48 likes