Wat je even kwijt wil #57

Geef een Bloomon brievenbuspakketje! Dan zeg je dat het wss is vertraagd​:joy::ok_hand:t2:

Het is meer dat het gewoon niet mooi glad opdroogt :pleading_face:

1 like

Wat zeiden ze van je verzekering? Schade ontstaan door vriendendienst is soms wel dekking voor (mits ze dit zien als vriendendienst)

1 like

Ja ik zag het idd wel dat vriendendienst erbij stond bij mijn verzekering. Kon ze helaas nu niet te pakken krijgen dus maandag weten we pas meer…

2 likes

Fucking gordelroos doet echt mega veel pijn, wordt met de dag erger :sob: toen ik donderdag de huisarts belde ging het nog wel, maar vannacht en vandaag :slightly_frowning_face: kan ook niet fatsoenlijk liggen en slapen

3 likes

Morgen de HAp bellen voor sterke pijnstilling. Gordelroos geeft een van de heftigste pijnklachten.

4 likes

Kun je de computer terugzetten in tijd? Misschien dat ie het verwijderen dan ook ongedaan maakt? Ik kan even niet op het woord komen hoe het heet, iets met ‘herstel’ geloof ik.

2 likes

Systeem herstel bedoel je denk ik. Dat geldt alleen voor de computer zelf en zoals ik het begrijp gaat het om de opslag in Google foto’s (dus de cloud daarvan). Ben bang dat dit dus niet helpt ook. Echt kut @anon4775214

3 likes

Waarom moet dat dan via jouw verzekering?

5 likes

Oh dat bedoel ik inderdaad. Ik had over ‘google foto’s’ heen gelezen, ik dacht dat het over de computer zelf ging. Dan helpt dat inderdaad niet…

4 likes

Lieve @Luzarl, ik denk aan je vandaag! :heart::heart:

2 likes

Omdat ik uiteindelijk diegene ben die alles geverfd heeft, dus aansprakelijk(heidsverzekering). Mijn broer had eerst z’n eigen verzekering gebeld maar die vergoeden dus niets maar gaven wel als tip mee dat het via die verzekering van mij waars wel vergoedt wordt. Maar even afwachten dus nog :sweat_smile:

Sterkte vandaag voor jou :hugs:

1 like

Ik denk wtf hoor ik voor geluid? Staat mijn vriend heel enthousiast onder de douche de sirtaki te drummen, op zijn dijbenen? :joy:

29 likes

Wanneer komen de baby’s?? Die zie je dan ook wel toch?

1 like

Ik heb iets ontdekt: gisteravond had ik curry op mijn shirt laten vallen en toen ben ik in dat shirt gaan slapen en heb dus de hele nacht lekker in de curry liggen marineren, en nou komt het: ik werd wakker en het ruikt ZO lekker nu. Echt gewoon zoals een of andere niche parfum, ik ga dit vaker doen

34 likes

Ik kijk vaak Ghost adventures gewoon omdat het echt pure trash tv is en vermakelijk.
Nu elke keer als er iets valt of we horen een vaag geluid in huis roep ik weer :‘OMG DID YOU HEAR THAT?’.
En ik ga helemaal stuk om mezelf.

10 likes

Lief, dat geldt ook andersom!

Lang verhaal over collega crush

Beetje toelichting.
Ik had hem echt helemaal in mijn hart gesloten als goede vriend, omdat ik er niet eens over zou denken om ‘meer’ te verwachten van een bezette man, maar hij heeft nu wel echt mijn gevoelens aangewakkerd (door twee keer nadrukkelijk te vragen wat ik van hem vind).
We klikten gewoon super goed. Ook vriendschappelijk.

Uiteindelijk heeft hij met zijn vriendin gesproken na nogal wat ruzie en gaf hij ook aan dat ik slechts de druppel ben/was, niet het kernprobleem (duh). En gaan ze eraan werken en wil hij gewoon ‘normaal’ doen. Maar ik weet niet meer goed wat normaal is. Wat hij vriendschappelijk interpreteert en wat niet. Wanneer ik wel kan appen en wanneer niet - ik heb nu maar gekozen voor helemaal niet meer.

Ik hoop heel erg dat zij er samen uitkomen, maar om nu van mij te verwachten dat ik doe alsof bepaalde dingen nooit gezegd zijn en alsof we niet huilend op mijn bank hebben gezeten, dat kan ik niet :woman_shrugging:t3:

Zie hem idd ook vijf dagen per week, horen ook bij een ‘groepje’ met andere collega’s waarmee we wel eens wat afspraken, en ik ging zo graag naar werk en nu zie ik er juist zo tegenop :weary:
Én werkplezier weg én vriendschap weg.

Maar ja, acceptatie, acceptatie, acceptatie!
Hoop dat het met de tijd een beetje overwaait.

7 likes

Zijn gewoon op hun pik getrapt, ja.

4 likes

Gisteren had ik het met vriendinnen over uiterlijk, make-up, botox, fillers etc. en toen zeiden drie vriendinnen dat ze mijn huid er altijd zo zacht en mooi en fijn uit vinden zien

En vandaag voel ik me de hele dag al heel content met m’n huid

Dus geef allemaal meer complimenten!!!
Ook weer een reminder voor mezelf

47 likes

Lol. Ik wilde even buren ontmoeten en blijkbaar is mijn bovenbuurman van Liverpool en ik vergat hoe je ook alweer Engels praat :joy:

8 likes