Ik ga op vakantie en neem mee…
GEEN LUIERS in ieder geval Echt lekker bezig
Ik ga op vakantie en neem mee…
GEEN LUIERS in ieder geval Echt lekker bezig
Ohjeej jouw vader is een millenial.
@Karl_Lagerfeld geefr niks jij weet wss pas ook net 3 min dat je op vakantie gaat.
Een van mn vaste duiven zit al een half uur te chillen in de tuin en t is zo lief.
Lief berichtje! Gelukkig viel ik op mijn heup/zijkant bovenbeen en daar heb ik wel een goede bumper haha, dus het viel mee. Is al wel helemaal bont en blauw maar opzich wel te doen. Ja zo doodeng dat moment dat je weet dat je valt maar nog niet op de grond bent, echt alle controle is dan weg
He gets, gelukkig niets gebroken ofzo maar bont en blauw is ook heel rot. Sterkte met de pijn en de schrik!
Ik was ook gevallen, had helemaal niet gelezen dat het zo glad was. Echt eng!
Ik werd wakker gemaakt, omdat Unicef aanbelde. Serieus, laat mij gewoon een dutje doen
Het was al 3 weken bekend helaas dus het is nu echt mijn schuld
Ja precies alles eromheen maakt het zo heftig. Dat iemand zo wanhopig is en de impact die het op iedereen heeft. Het is zo’n inhumane dood, afschuwelijk.
Ja, inderdaad. Ik kwam later trouwens achter wat details van het slachtoffer en vond het toen nog erger
Maar ook de hopeloosheid van de conducteur en hoe hij (met iets teveel details) kwam vertellen wat er gebeurd was.
Oooh wat chill! Geniet er van
Ik had gister éíndelijk zo’n ranzige instant Duyvis dipsaus gekocht en aangemaakt en het was zo ontzettend smerig, niet vies lekker.
Echt een teleurstelling zeg gadverdamme
Welke smaak had je?
Ik gebruik af en toe Fiesta en Festival en vind die heerlijk.
Fantasia
Dacht dat klinkt toch veelbelovend
Aangekomen in oostenrijk en nu gebruik ik mijn baby ‘die echt NU moet slapen’ om niet alles uit te hoeven pakken. En zit ik lekker met mn telefoon op bed
Hmm, die is inderdaad niet het lekkerst nee. Mocht je nog een keer een poging willen wagen; de Fiesta is met een soort pepersmaak. Met een niet al te uitgesproken frietsaus / mayonaise vind ik die heel lekker.
Nu heb ik zin in dipsaus.
Dacht dat het een Efteling attractie was
Het is een heel pretpark in Duitsland
Ik wilde deze net gaan plaatsen, maar je was me voor. Die is zo mooi Ik kijk hem elk jaar met kerst (gevolgd door Fantasia 2000).