Haha nee ik zie mijn moeder niet met een netje achter zo een vieze duif aan rennen en vangen
wow ik ging net even een rondje wandelen, sla de hoek om en loop opeens een fucking freaky wappie demonstratie tegemoet. Ze hadden allemaal brandende fakkels, echt nachtmerrie materiaal
Kan je vader toch voor haar doen?
Hahah nou toen ze net getrouwd waren kwam mijn vader met 2 witte duiven thuis die hij zelf had geschoten of mijn moeder die even kon klaar maken (was niet in Nederland) Dus ik zie het hem nog doen ook Mijn moeder heeft hem toen met de duiven en al weer naar zijn moeder terug gestuurd
Dus dat maakt het de wil je duif als kerstdiner vraag nog vreemder.
Hahah ja takje peterselie in zijn snaveltje op een bedje van sla
Blij toe dat ik Adeleās muziek niet blief:
Eerder een frietje
Haha ze hebben altijr een normaal pootje en eentje die lijkt op een hollandse garnaal.
Aah dat verklaart wel waarom ik hier in het Noorden altijd een kroket krijg met blokjes erin, terwijl ik met draadjesvlees wil!
Wat zit er anders in dan?
Een soort combinatie van vlees met ragout dacht ik. Die van van Dobben zijn echt heel lekker trouwens. En @Doperwt bij āmijnā snackbar in het noorden kan je speciaal kiezen voor een draadjesvlees kroket.
Ahja, dat heb ik per ongeluk eens gehad. En ik denk ook geen goeie want het smaakte heel melig/weeiig.
Echt elke keer weer een deceptie. Ik kom zelfs uit een plaats nog noordelijker van Den Haag en daar was een draadjesvleeskroket ook de norm.
Ja, ik ook door lekkage, maar heb het uiteindelijk niet gered, dus ik hoop dat ik het af kan halen later.
Ik zou morgen met een vriendin gaan lunchen bij 1 van onze favoriete restaurants maar dat gaat natuurlijk niet door
Nu bieden ze gelukkig een groot deel van de gerechten aan voor afhaal dus we gaan dat doen voor het avondeten en eigenlijk is het nog beter zo want nu hebben we het lekkere eten, EN we kunnen chill op de bank hangen in pyjama terwijl we eten en de kat is erbij
Win win
Keek net een serie en had weer een trigger, meteen paniek in mijn hoofd en snelle ademhaling en alles. Nu wel iets rustiger gelukkig
Ben heel benieuwd naar de chaos volgende week op mijn werk. Met een beetje pech is het sleep, eat, work, repeat.
Ik ben zo blij dat ik voorlopig geen hordes chagrijnige, mondkaploze, asociale klanten meer aan mn kassa heb. Er zal bij t click en collect genoeg te zeiken zijn, maar gewoon een stuk minder mensen. Ben er zo blij mee.
Ik had afgelopen week het contactformulier ingevuld van een bedrijf om onze Vloer op te knappen. Ik dacht dan bellen ze me ff, maken we een afspraak en komen ze langs. Maar ik kreeg een reactie via de mail dat ik maar ff langs moest komen in de showroom om de mogelijkheden te bespreken. Dus vandaag daarheen. Zegt die man uiteindelijk āschrijf je adres en telefoonnummer maar op, dan bel ik je voor een afspraak om ff langs te komenā. Lekker efficiĆ«nt
Ahww Echt schattig dat je dit erbij noemt als voordeel