Wat je even kwijt wil #57

Oh zoiets had ik ook waar ik eerst woonde, appartementen complex met een binnentuin (tussen de 4 gebouwen in, en soms nam een bezorger per ongeluk de deur naar de binnentuin ipv naar het trappenhuis, en die deur viel dan dicht en kon je dan alleen met zo’n druppel-blieper openmaken dus dan was de bezorger ingesloten in de binnentuin. Hoe vaak ik niet (ik woonde op de begane grond) weer een verdwaalde bezorger voorbij zag lopen, die ik dan binnenliet zodat hij door mijn huis heen weer naar buiten kon lopen. Echt onhandig gemaakt daar.

2 likes

God ja wat een gedoe! Wij lopen gewoon tot de voordeur van de klant maar in sommige situaties is dat echt heel lastig…

2 likes

Dat is superlief en netjes dat jullie helemaal tot de voordeur lopen, maar vind het van een klant ook niet teveel gevraagd om ff naar beneden te lopen of elkaar halverwege te meeten hoor (dat laatste doe ik altijd). Maar wel onhandig dit ja!

5 likes

Wauw mijn leidinggevende belde me net op om te vertellen dat ze haar ontslag heeft ingediend. Ik zag dit al langer aankomen maar toch kut.

1 like

ik ben klaar :partying_face: Ik was alleen een deadline vergeten dus de uni pret is nog niet voorbij :clown_face:

4 likes

Hahaha jezus heb een kerstkaart van mn moeder gehad waar mn naam niet eens op staat, de tekst is geprint op een papiertje en erin geplakt met de tekst “fijne feestdagen en voorspoedig 2022, voornaam achternaam moeder

echt zo warm en persoonlijk :smiling_face_with_three_hearts: :rofl: die vrouw blijft me verbazen

40 likes

Hahahhahahahhahahahahhaa

2 likes

Ik ben alleen gaan sporten en naast mij zijn er alleen nog 5 kerels aan t sporten. Best een overwinning voor mezelf!

10 likes

Ja onderzoeksvoorstel! En mn examen was supermakkelijk echt heerlijk. If only al mn andere examens zo waren geweest

1 like

Ik kreeg elke keer stress van iedereen in mijn omgeving en hier op het forum die het over energiekosten hadden die zo omhoog waren gegaan. Net met trillende handjes mijn vattenfall mail geopend maar ik krijg geld terug :partying_face::partying_face::partying_face:

22 likes

Godnondeju ik heb een collega, een lieverd hoor, maar soms denk je echt “wat gaat er eigenlijk wel goed???”
Moet ze hardware bestellen voor iemand, komt er een desktop pc ipv monitor binnen. En nergens te bekennen natuurlijk

1 like

Bij mijn schoonouders zitten ook echt ontzettend veel vogels in de tuin en die voederplekken zijn ook telkens binnen no time leeg

1 like

Ik ben echt veel aardiger sinds ik moeke ben geworden. Zelfs mn eigen moeke viel het op. Heb bijvoorbeeld net een vinted bestelling binnen, die echt STINKT gewoon. Maar toch een hele goede feedback achtergelaten. Echt wie ben ik

41 likes

Ik vind het ook zo leuk om daar voor de raam te staan en naar buiten te staren. Zo rustgevend ook!

Schoonpa heeft nu ook een eekhoorn huisje gemaakt wat druk bezocht word!

Dit is toch té schattig?!

33 likes

Bij hem in de tuin zaten ze sowieso al. Ze moeten vaak zat alle hazelnoten uit de tuin halen die ze allemaal verstoppen :laughing:

@Karl_Lagerfeld of niet, ik ben ook een stuk minder opvliegend sinds kind omdat ik geen fuck meer geef over de meeste dingen

1 like

Misschien is het een soort min + min = plus situatie

1 like

Ik blijf het zo moeilijk vinden om nieuwe mensen te leren kennen/vrienden te maken. Heb geen werkgever (ben ondernemer) en de keren dat ik andere mensen tegenkom is in de sportschool of bij yoga.

Het is vast mijn PMS maar ik kan mij zo eenzaam voelen. :cry:

17 likes

Echt gevalletje “kiespijn is weg zodra je bij de tandarts op de stoel ligt”. Klinkt wel naar trouwens! Hopelijk niet zoveel pijn?

2 likes

Omdat ik geen zin heb om 5 pompoenen weg te gooien heb ik er inmiddels van 2 puree gemaakt en in de vriezer gestopt voor soep. Nog 3 te gaan, maar morgen weer een dag. Ook nog een kerststol erbij gestopt :thumbsup: Vriezer is alleen wel overvol nu. Ik wil echt een tweede :open_mouth:

3 likes