Nou die hoeft niet meer naar de Gamma
Sinds wanneer zitten boomer ouders op tik tok? M’n vader heeft blijkbaar een account en ik niet eens. Krijg nu ook allemaal bruiloft gerelateerde filmpjes toegestuurd.
Mijn vader heeft ook een account en vraagt dan hoe dingen werken. Maar ik heb geen account en zit ook nooit op tiktok.
Ik heb echt super lekker bij een strandtent gezeten vanmiddag. Ik was bijna niet gegaan omdat t zo bewolkt was, maar toen we er eenmaal waren kwam t zonnetje door. Heerlijk, instant vakantie gevoel
Ik zit in de bus en hoor een groepje praten over kinky SM feesten en dark rooms, ze zeggen dingen als ‘2 mannen tegelijk genomen aan alle kanten in alle gaten’, ‘tot bloedens toe’. Bro wat voor gesprek is dit om in de bus te voeren
Ik ga straks naar een feestje van iemand war ik sinds kort weer contact mee heb. Ken verder niemand dus zit al aan de zuip om mezelf wat socialer te maken. 1e keer uitgaan ook weer sinds corona dus
Ik zit in een restaurant en naast mij zitten nederlanders bners op te noemen en wat ze er van vinden. Ze vinden johan derksen en giel belen top.
Het zijn ook echt 2 van die jeroenen en 2 mariskas erbij
Ben op een festival en zie veel mensen die heup/low rise broeken dragen. Weet niet helemaal zeker of ik ok ben met deze trend.
Maar waarom ook niet eigenlijk als anderen zich er goed in voelen. ¯_(ツ)_/¯
Ik wil me echt bekeren tot belg. Ik was net een beetje aan t rondstruinen in antwerpen. En ik had mn mobiel in mn hand om overal fotos van te maken en we waren aan t rond kijken. En toen vroeg een man “zoeken jullie iets?” Dus wij nee maar toch bedankt. We vinden antwerpen gewoon leuk. En toen liep hij verder en draaide hij zich om , om ons toch meer tips te geven. En toen hebben we even met hem mee gelopen was zo gezel mozzerel.
Nu zit ik feta te vreten op t dak terras. Het leven is mooi
Ik zit op de bank en krijg ineens zin om de hele keuken te gaan poetsen. Hoe kom ik van dit rare gevoel af??
Zak chips pakken en in het ’ leed dat relatie heet’ topic lezen hoe stom het vermijden van schoonmaak klusjes is.
Omg!!! Ik wil net een pakket ophalen uit zo’n dhl kluis. Dus ik scan de code, kluis gaat open, IS IE LEEG?! Echt hoe kan dit?? En net lang weekend nu, aaaa. Heeft iemand dit weleens gehad?
Ik zelf niet maar kwam vlg mij wel laatst voorbij in Pakjes irritaties topic
Ik ben mijn fietssleutel kwijtgeraakt op een stukje stoep van nog geen 100 meter. En toen ik terug liep binnen 5 min was ie nergens meer te vinden
Oh thanks! Wist niet eens dat dat topic bestond. Maar daar begrijp ik uit dat de bezorger het dan weer heeft meegenomen ofzo? Echt geen idee watskeburt maar wel echt mega hinderlijk dit. Hoop maar dat de webshop waar ik besteld heb me gelooft? DHL geeft aan op hun website dat de verzender verantwoordelijk is voor het aankomen van het pakket en dat die dan een onderzoek moeten aanvragen bij dhl als het pakket dus niet aan komt. Maar fucking raar dat ik gewoon een code heb om die kluis te openen en dat hij dan LEEG blijkt
Haha is best een leuk topic!
Maar denk missh een miscommunicatie dan bij dhl, dat zij denken dat je wil dat het alsnog thuis wordt bezorgd ofzo, dus opnieuw poging. En niet via de kluis.
Hoop dat je snel je pakket terug hebt!
Nou ik had dus vooraf al gekozen voor bezorging in die automaat! Dus daarom maak ik me een beetje zorgen
Pfoe ben gewoon best productief geweest vandaag. Trots op mezelf, ochtendje gewerkt, m’n nieuwe motorhandschoenen opgehaald, een flinke poets/wasbeurt aan m’n motor, uitnodiging voor m’n nichtje gemaakt die binnenkort één wordt en nog even verder aan m’n motor. Het is dat het polijstmachine vrij onhandig was om bij de hoekjes, gaatjes en kiertjes te komen maar vooralsnog blij met het resultaat, binnenkort even een zacht borsteltje of iets halen om wel bij deze onhandige plekjes te komen. Iemand toevallig 'n idee hoe je kleine roestplekjes (op chroom) weg werkt?
Misschien heeft DHL je pakje perongeluk bij mij bezorgd.
Kom gister thuis, staan er 3 pakjes voor mn deur (in de gang van t appartementencomplex, dus iemand anders heeft ze voor me aangenomen dan), met een onbekende naam, wel mijn straatnaam + huisnummer, maar met een verkeerde postcode (1 letter anders dan mijne). Heb die naam gegoogled, in de app van mijn complex gezocht, maar diegene is gewoon onvindbaar!
En nu weet ik niet wat ik er mee moet haha, ik weiger er echt meer moeite in te steken door ze zelf terug te gaan brengen naar 1 of ander DHL-punt, is niet mijn schuld. Maar vind het echt lullig dat iemand nu gezeik krijgt omdat DHL zegt dat het is afgeleverd, maar diegene zonder zn kinderkleding zit
Een waterpistool regelen en goed richten. Niet de beste oplossing, maar wel de leukste