Wat je even kwijt wilt #10

Ik vind het zo jammer dat ik horror echt niet aan kan. Heb het idee dat ik allerlei leuke series mis

3 likes

MAKING A MURDERER

Ah thanks voor de tip, ben benieuwd!

Oh geinig, ik vind AHS juist veel te veel extreme horror zonder verhaallijn ofzo? Vond dat seizoen over dat huis (volgens mij 1) echt als enige leuk Haha

@kringel oh yes ik ben niet alleen! bedankt voor het delen

7 likes

Ik dacht yes eindelijk weer voor mijn nieuwe warme trui. Nou het is dus helemaal niet koud en zweet me kapot. Topppp

2 likes

Haha sawry, mijn enthousiasme oversteeg het topic gewoon even

1 like

‘Frans is onder water’ misschien? Verder dan dat kwam ik ook niet. Vind ‘onderwater’ opzichzelf staand niet echt grappig.

1 like

Ik denk als in Mike Tyson. Een boxer is dat.

oh

1 like

Volgens mij komt dat van Mike Tyson

1 like

Ze vertelde aan de telefoon op de radio dat er gewoon heel veel grappen gemaakt werden over haar achternaam, bijvoorbeeld “Kom je ook weleens boven water?” @voortaan

3 likes

Mn vriendin is 1 dag te laat ongesteld, en dan uitgerekend mij ermee lastig gaan vallen en allemaal opmerkingen en grappig doen…

Leuk! Ik weet niet of jullie er tijd voor hebben maar ik vond Sintra wel echt de moeite waard, ligt wat verderop en kan je met de trein heen. Wat eten betreft sowieso pasteís de nata! Ik vind zelf Manteigaria de lekkerste hebben, aan Praça Luís de Camões. Wel wat duurder maar worth it. En dan lekker opeten op het plein terwijl je mensen kijkt. Vlak naast Manteigaria, op de hoek, zit O Trevo, een snackbar waar je heel simpel (vis of lapje vlees met rijst/friet en iets van salade, en eventueel een gebakken ei als je bitoque bestelt) maar heel goed (en goedkoop!) Portugees kan eten. Beste lunch is by far pao bifana, kan je bij veel van de kleine tentjes waar voornamelijk Portugezen zitten krijgen. LX Factory is ook wel leuk, vooral de boekenwinkel daar. Die zit in een oud fabriekspand met allemaal trappen en nog delen van de machines. Mercado da Ribeira is ook leuk, naast de ‘foodhal’ is vaak ook nog een gewone markt. En PARK bar is leuk! Is een ‘hidden’ rooftop bar waar je in komt via een parkeergarage (eerst met de lift naar de bovenste etage, daarna nog een trap op). Zit in de straat van Manteigaria, als je die omhoog loopt. Voor Portugal redelijk duur maar ze hebben goede cocktails en je kijkt prachtig over de stad uit daar. En dat is ongeveer alles waar ik zo snel opkom, heel veel plezier!

4 likes

Oh shit. Ehm jeetje 2 bejaarden dje het ov leuk vinden pff sukkels

3 likes

Ja, hier ook, gadver, voel me gelijk zo viezig ook

Ik denk dat een school wettelijk gezien een leerling niet zo maar kan weigeren/geen stage kan laten lopen ivm medische redenen? Maar geen idee hoe dat precies zit.

3 likes

Ik wil heel graag m’n haar eraf knippen maar ik ben bang dat het zonde is :thinking: ik heb het lang en kort gehad en over beide krijg ik complimenten en kritiek dus UHHHH

Mijn externe werkomgeving is momenteel ZO TRAAG dat ik wel even een cursus woedebeheersing kan gebruiken. Ik kan hier zo ontzettend slecht tegen

1 like

Ja ik ook… Kan hem ook niet uit doen want dan loop ik in mijn bh rond :+1:

Een stage is om van te leren. Een veilige leerplek biedt ruimte om fouten te maken. De student in kwestie mag gewoon haar stage lopen zolang ze voldoet aan de ingangseisen (vaak een minimum aantal vereiste studiepunten). Wat zou het nut ervan zijn om haar haar stage te weigeren?

Ik vind het echt rot dat we hier iemand zo negatief afschilderen terwijl ze niet in de gelegenheid is om haar kant van het verhaal te vertellen. Er zijn twee (drie met de hogeschool erbij) kanten van dit verhaal. Ik vind het haast sneu worden dat hier zo veel beweerd en geroepen wordt.

9 likes