Wat je even kwijt wilt #11

Vre se lijk

Kun je hem niet van het plafond af meppen?

1 like

Nee is niet gratis maar ze is best veel stof nodig dus ik kan niet al te kritisch zijn. Ze laten geen licht door… Dat is wel relaxed. En ik dacht nog… Als het mooi is afgewerkt dan ziet het er ook wel beter uit natuurlijk.

2 likes

Ik ben aangenomen om een deel uit te maken van een heel interessant onderzoek in Madagascar, ook onder leiding van een bekende/goede wetenschapper. Dus daar ga ik volgend jaar een aantal maanden heen. Nu ben ik hééél blij en trots, maar kan ook vrijwel alleen maar denken aan dat ik mijn hond helemaal niet kan missen eigenlijk. :tired_face:

61 likes

Heb ik ook bij mijn littekens, soms wat trekkerig ook. Goed insmeren helpt wel vaak.

1 like

Leuk! Waar is dat jurkje rechtsboven van?

OK NOODOPROEP

Mn Macbook is ineens DOOD de schijf herkent ie helemaal niet meer. Ding is 6 jaar oud en heeft al eens een SSD gekregen, zat oorspronkelijk nog een oud type schijf in. Vervangen kost 200/300 euro via ivizi/amac. Dat doen of nieuwe kopen? En if nieuwe, wat moet ik kiezen??? (Gebruik geen heftige programma’s)

Is er een uit 2012. Maar ik ga daar zelf niks mee proberen, dat maakt het 100% erger hahahahahaha dat weet ik zeker

Waar koop je zoiets?

Oooh die linksonder (blauwig) is zoooo mooi, waar hebje ze besteld?

Dankjewel! Ik kon m niet vinden

1 like

Ik ging weer eens een avond productief aan mijn afstudeeronderzoek werken. Enige wat ik heb gedaan is het cursief maken van de toelichtingen per hoofdstuk, het aanpassen van het titelblad en het invoegen van een paar bijlagen :joy:. Nu lach ik er nog om… Hopelijk morgen meer motivatie, dit is weinig effectief telkens zo na een volle dag werken.

2 likes

Ik heb dit ook, aan beide littekens.

1 like

O wat vet! Wist helemaal niet dat ze dat vroeger deden joh. In de parade inderdaad :dancer:

1 like

Neeee ben jij de nieuwe favoriet! Wat leuk! Ik las vanochtend de brief op facebook.

Tenminste ik ga ervan uit dat je niet die met grijze haren en hekserig gelach was?

Nee ik ben niet zn nieuwe favo hahah. Omg heeft hij er iets over geschreven. Ik denk dat hij daarmee mn manager bedoelt… ( die is heel lief hoor hahaha)

1 like

Het is half november en er zitten nog steeds muggen in huis. En nee, ik woon niet eens in de tropen.

1 like

hahahhaha wat kut, love it

1 like

@Zemraluani welke serie staat in je screenshot?

Ik zou voor een nieuwe gaan! Misschien een air dan. Ik had laatst nml problemen met mn pro uit 2011 en die wordt door apple al ‘vintage’ genoemd dus vaak hebben ze onderdelen ervoor al niet meer. Mocht er dus in de toekomst nog wat stuk gaan kan je problemen krijgen mbt reparatie en dan kan je nu misschien beter die €300 bij een nieuwe(re) leggen dan in de oude stoppen nog.

2 likes

Ja dat dacht ik dus stiekem ook. Ik neem m’n maccie morgen wel mee naar Amac en eens kijken wat ze zeggen. Heb van @Prikkelbaar wel wat tips gehad die ik als idioot zelfs zou moeten kunnen uitvoeren. Maar toch kwetsbare zooi
Mijn model is ook 2011 btw

1 like