Wat je even kwijt wilt #13

Ik zit bij mijn ouders op de bank naar het nieuwjaarsconcert te kijken en ik word toch wel even emotioneel bij de Radetzky Mars joh, ik ben officieel een oma :joy:

7 likes

Allemaal een sabayon van gezondheid toegewenst he

Ik heb gisteren geen brakke boodschappen gedaan en heb ook geen oliebollen gekocht I’d gehad. Zo dom. Rookie mistake

6 likes

Ik kan helemaal niks met een rechtshandige schaar. Ben net een klein kind. In de eerste van de middelbare moest ik stof knippen voor een vak, ging gewoon niet, maar de leraar geloofde me niet en lachtte me uit.

Heb wel een linkse schaar, ooit gehad voor Sinterklaas (best gift ever!), maar heb deze nodig op mn werk én thuis. En laat ik hem nu lekker op het werk hebben laten liggen deze 2 weken vakantie :frowning:

1 like

Oh help, ik heb ooit eens op het egf gepost dat het mij stiekem nog wel leuk leek om eens naar een concert van hem te gaan :joy: Traantjes zijn er nog wel niet gerold, ik zal iets laten weten als dat zou gebeuren, dan zoek ik wel een omaforum ofzo :smile:

2 likes

Zo eindelijk mijn halve loten kunnen checken op beide €5 gewonnen. Prima :blush: .

3 likes

Ik heb op 2e date innig met de wc-pot geknuffeld ipv met mijn kersverse vriend, na een avondje stappen. Hij was alleen maar heel erg opgelucht dat hij zelf niet de 1e was en dus niet weggerend :joy_cat:

2 likes

Heel veel succes!

1 like

Haha nee nee nee, ik snap wel wat je zegt maar ik denk dat dit een gevalletje ‘moet je eerst meemaken’ is. Natuurlijk gun je het de ander maar stel nou… Je hebt twee loten gekocht en op de een valt niks en op de ander 10k. Dan is het toch logisch dat je daar wat bij voelt, denk ik.

Dit zou ik zijn: :bomb::boom::exploding_head:. Maar ik kan dan sowieso slecht tegen mijn verlies.

Edit: Ik zeg niet vaak nooit maar ik denk niet dat ik ooit een staatslot voor mezelf of een ander zou kopen. Ik vind het gewoon niet leuk. Gisteren kreeg ik een half staatslot, en ik heb er niet eens 5 euro mee gewonnen. Dat is toch zonde geld. Ik zal het dan ook nooit begrijpen wanneer mensen 300 eu uitgeven aan een hele straat. Geef het dan aan mij als je toch geld te veel hebt.

3 likes

Ik vind het ook niet erg, gun hem echt alles.
Maar had het zelf ook wel leuk gevonden

@HvO @Xiomara @Grey @Flexican
Nee waarschijnlijk weet hij het zelf nog niet eens.
Denk dat hij nu nog in coma ligt, en misschien pas later op de dag gaat kijken.

3 likes

Dan kun je nog altijd het lot terugvragen en zeggen dat je het verkeerde lot cadeau hebt gegeven. :joy:

Ik zou het wel even zuur vinden. Gewoon omdat wij het enorm goed kunnen gebruiken, en zelf nooit wat winnen. Is menselijk toch!

2 likes

Oh nee. Hoe mooi je plaatje ook mag zijn, leuk nieuws is het niet. Hopelijk zit het je niet te dwars?

1 like

En je verslag van het huisfeestje klonk nog zo lollig (tot een bepaald moment dan).
Denk je dat het nog goed komt? Vervelend om zo het nieuwe jaar in te gaan, hopelijk voel je je niet al te rot.

1 like

@Keaton je kunt met dat knopje je stoel een fractie in chillstand zetten, dus ietwat onderuitgezakt!

Als je 10.000 wint, op een staatslot dat je van vrienden hebt gekregen, zeg je dat dan tegen diegene?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Aan de mensen die “ja” hebben gestemd, zou je een deel aan deze vrienden schenken en hoeveel?

• Niks
  • 1-99
  • 100-249
  • 250-499
  • 500-749
  • 750-999
  • 1.000-1.499
  • 1.500-1.999
  • 2.000-2.999
  • 3.000-3.999
  • 4.000-4.999
  • Meer dan 5.000
  • Ik ga het niet eens vertellen aan ze dus ik mag ook niet stemmen op deze poll. Zo irritant dat ik deze optie ook nog eens toe moet voegen haha

0 stemmers

Ik zou denk ik zelf de helft aan de schenkers geven.

4 likes

Oh thanks haha. Merk er niks van helaas.

Hahahahhahaa Bedankt voor dit. Mijn vriend zei na mijn 100e excuses vanochtend dat hij ooit een keer na een avond whiskey drinken van zijn fiets is gevallen, door de politie is gevonden en naar het ziekenhuis is gebracht: een gebroken neus, tanden eruit en hechtingen.
Hij zei dat ik het erger vind van vannacht dan hij

4 likes

Lekker begin van 2019: uitgeslapen, kerstboom opgeruimd en meteen weer een net huis en nu met lekker eten in pyama op de bank say Yes to the dress kijken :thumbsup:

4 likes

Ik wil even reclame maken. Vanavond is om 19.00 opv NPO 2 het Nieuwjaarsconcert van het Nederlands Blazers Ensemble, vanuit het Concertgebouw op tv. Geen standaard klassiek concert en veel samenwerking met muziek uit andere culturen. Echt een aanrader! kijken! Het wordt echt een show!

als impressie is hier het concert van 3 jaar geleden.

14 likes

Ik zou uit mezelf geen enkel bedrag geven, maar het wel bespreekbaar maken. Vriendschap of band > geld. Dus ik zou vragen wat de ander graag wilde als hij eerlijk was. En dan bedenken of ik dat fair vind.

2 likes