Wat je even kwijt wilt #14

Onze hond was vannacht ziekig (overgeven en diarree) en ligt nu naast me op de bank super schattig te slapen. Alleen laat ie constant scheten. Mega ranzig zit de hele tijd in een scheet walm :nauseated_face:

8 likes

Mijn leven is op dit moment een vage mix tussen stressvolle dingen die gebeuren of gaan gebeuren en leuke, spannende nieuwe dingen die er aan komen en het ene moment voel ik me daardoor heel blij en het volgende moment voel ik me heel onrustig. Ik hoop dat er snel weer iets van balans in te vinden is

1 like

Vakantie naar Macedoniƫ geboekt! Zo veel zin in!

14 likes

C&a en ms mode vind ik altijd leuk, comfortabel en niet te duur

1 like

Panieeeeekk mn Iphone 7 is geblokkeerd en hij synchroniseert niet met Itunes.
En op internet lees ik dat ik de aan/uitknop tegelijk met de volumeknop omlaag in moet drukken voor de herstelmodus, maar dan krijg ik noodoproep ipv de herstelmodus.

Weet iemand hoe ik weer toegang kan krijgen tot mn telefoon?

Ik geloof dat het de home knop en aan/uit is! Niet de volumeknop. Of heeft de 7 geen homebutton meer?

Nee bij de 7 niet :(. Ik was er ook al driftig op aan het drukken

En als je beide echt lang tegelijk inhoudt? Dan gaat de noodoproep als het goed is vanzelf weg en dan krijg je het Apple logo in beeld. Ik had laatst precies hetzelfde, mā€™n iPhone was 72829 min geblokkeerd geen idee hoe dat kwam, maar toen lukte het eerst ook niet of ik verloor even mn grip omdat het echt 20 sec lang tegelijk ingedrukt moest blijven. En ik was bang dat ik per ongeluk 112 belde haha.
Hopelijk lukt het je nog!

Telde de noodoproep toen zeg maar ook af bij jou? Ik ben inderdaad ook bang dat ik dan 112 bel ;p

Oh ik bedenk me net dat bij mijn iPhone je eerst kort op volume omhoog, dan omlaag en dan aan/uit moet inhouden. Dus die bijna noodoproep (dat hij aftelt) was toen omdat ik het verkeerd deed, maar bij de 7 weet ik niet hoe het zit, want dat is iid anders. Dus dan niet doorzetten want dan bel je toch misschien 112, sorry voor de slechte tip :sweat_smile:

1 like

Neee joh heel erg bedankt voor het meedenken! Ik denk dat hij nu bezig is met herstellen!

1 like

@ladygodiva Happy birthday jarige Job! :balloon::tada:

1 like

omgā€¦ nu al kaartjes voor koningsnacht ?!

2 likes

Hoe kan ik mijn brein uitzetten?

1 like

@Indolence gefeli!!! Waar precies ga je wonen :nerd_face:?

Ik zou gewoon even bellen naar je zorgverzekeraar dan weet je zeker wat het is en hoe of wat.


Gefeliciteerd @ladygodiva !

1 like

Voordeel van starten in een andere wijk: later mijn bed uit.
Alleen jammer van die nachtmerrie :cry:

Poeh wow, hallo welkom terug in de gewone wereld. Gelukt wel met alles wat je wilde doen?

@ladygodiva Gefeliciteerd!!

2 likes

Heb je bloed laten prikken? Sommige bepalingen moeten in een ander ziekenhuis.

Ik vind dit geluid mooišŸ™Š klinkt als een soort rare uil ofzo.

1 like