Wat je even kwijt wilt #17

Ik heb weekend en m’n vriend is er niet. Dus ga nu vies lekker comfort food (aardappel uit de oven, vega schnitzel en rode kool uit een potje) eten en vanavond SATC kijken

3 likes

Oh zo lelijk haha, vooral met foto’s met rode lippen en dan de rest z/w. Volgens mij gaat elke fotograaf eerst door zo’n fase :stuck_out_tongue:

6 likes

Hahaha ja. Ik hoop dat haar fase snel voorbij is :joy:

1 like

Ik ben vanavond onverwachts in den Bosch! Ben alleen en heb zin in eten en een biertje, heeft er iemand een aanrader voor een eettentje?

1 like

Is hier eigenlijk helemaal geen actief Be(a)utytopic meer?

Ben gevraagd voor een Instagram pod :sob::sob:

1 like

Ben je famous?

1 like

@Oprah Wat voor auto heb je te koop? :slight_smile:

1 like

Nog niet maar wacht maar tot ik foto’s waarop ik in te klein ondergoed pizza eet ga delen :pizza:

5 likes

Wil je dan een s/o naar mij doen en met je hele pod mijn fotos liken danku

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Soms baal ik echt zo van mijn hersenen. :pensive: Ik ben onhandig (is blijkbaar een kenmerk van autisme) en het lijkt serieus steeds erger te worden. In 4 maanden tijd ben ik al 2 keer van mijn fiets gevallen en ook echt hard zeg maar. Vermoed nu dat ik een hele lichte hersenschudding heb, aangezien ik vandaag met mijn hoofd op de stoep terechtgekomen ben. Ben al ontelbare keren door mijn enkel gegaan (1 x kon ik 4 dagen amper lopen) en heb de afgelopen 3 maanden mijn foon meerdere keren zo hard laten vallen dat er barsten in 't scherm zitten. Misschien moet ik me mezelf maar gewoon opsluiten in een appartement. Ugh. Baalmomentje :frowning_face:

1 like

Gewoon niet naar Boulevard kijken :wink:

4 likes

Vind dit echt prima gezond eten ipv vies comfort food :joy:

5 likes

Na een drukke lange stressdag op werk heb ik in anderhalf uur gekookt, gegeten, afgewassen, opgeruimd, gedoucht en nu lig ik op de bank in chillkleding bed & breakfast terug te kijken. Ik zeg succesful adulting.

10 likes

Voel je je verder wel goed niet, een beetje vermoeid of zo? Want als ik de hele tijd wat moeier dan normaal ben, gebeuren dat soort dingen ook veel vaker. Hopelijk valt het resultaat van je laatste valpartij mee :kissing_heart:

1 like

Waarom vind je dat heftig? Je geeft aan dit niet te willen. Voor mij lijkt blokkeren een simpele effectieve oplossing. Ik heb dan ook makkelijk praten als buitenstaander.

2 likes

Haha ja wilde dit net zeggen! Prima maal! Bij mij is het meestal een combi van pizza, vega sushi, chips, chocola en een pak roosvicee en lig ik kotsmisselijk en k.o. op de bank unsuccesful te adulten @Falafel

Ik haat onze uitzending niet, een unicum

9 likes