Wat je even kwijt wilt #18

:heart::heart:
Ik hoop dat je je gedachtes een beetje hebt kunnen verzetten en gewoon mooi droomt vannacht

1 like

Maar de jurken in dat programma zijn allemaal zo lelijk :frowning:

1 like

Hahaha ja vaak wel, maar soms wel (deels) mooie dus weet al een beetje wat ik wil. Geen pnina

2 likes

De Lubach en ik zijn geestverwanten! \o/

Of… :thinking:

:face_with_hand_over_mouth:

:shushing_face:

:troll:

31 likes

Zijn er topics weg of zoek ik gewoon niet goed? Ik dacht echt dat er al een egf-herinneringen topic was? En een ‘…-template topic’.

1 like

Ja maar deze is gisteren gemaakt, daardoor dacht ik er juist aan. Dus ik bedoelde eigenlijk dat er al eerder zo’n topic was en dat ik die niet meer kan vinden🙈. Waar je je druk om maakt om half 8 in de ochtend he.

Ahhh nu snap ik je. Ik heb geen idee eigenlijk, kan me niet herinneren dat ik die heb gezien?

Ja ik dacht dus van wel omdat ik daar iets had gepost van ‘Wanneer je nog steeds niet normaal ‘het is gebeurd’ kan zeggen’ oid. En op dat bericht had ik toen de meeste likes. En bij het egf mijtjes template topic moest je toen invullen welke van je posts de meeste likes had.

Zo dacht ik dus opeens huh ik mis twee topics.

Goed verhaal he.

1 like

Ugh, het is wereld Tb© dag. Doet me denken aan een overenthousiaste longarts die mij de kuur gaf omdat mijn Mantoux prik iets reageerde. Verder schone longfoto maar nee het was protocol.
Ik was 19 en nog niet zo mondig als nu, man wat voelde ik mij naar. Na 4 maanden ben ik gestopt op eigen initiatief omdat het te zwaar was en de longarts niet reageerde.
Paar jaar later bij de ggd, bloedonderzoek gehad omdat het toch niet heel verstandig was.
Nooit tering :stuck_out_tongue: gehad.

1 like

Was dat niet iets van ‘Je weet dat je een EGF’er bent als…’?

1 like

Ohhh ja klopt!!

Ik schrok wakker, omdat ik dacht dat ik moest werken, maar ben vrij vandaag :woman_shrugging:t3:

2 likes

Beste gevoel ever!

*2e zaterdag op rij dat ik om kwart voor 7 wakker word.

1 like

Fijne Boekenweek allemaal!

5 likes

Zal ik pannenkoeken bakken als ontbijt?

10 likes

Ja!

1 like

:hugs: kom er alleen achter dat ik dan eerst naar de winkel moet om eieren te kopen :sweat_smile:

Maar pannenkoeken eten zal ik vandaag :heart_eyes:

6 likes

En trouwens : Gefeliciteerd met je verjaardag! :tada::tada::tada::tada:

Pannekoeken is goed verjaardagsvoer, dus die ga je hoe dan ook eten vandaag.

1 like

Pannenkoeken eten :heart_eyes:
En er komen wat vriendinnen en papa en oma en mn zusje om taart te eten enzo :blush:

10 likes