Ik dacht hier toevallig vandaag nog aan. Het gaat hier veel over Nederlandse dingen zoals politiek en programmas en bners enzo. En pas als ik ergens vlaamse woorden zie staan denk ik “ohja tuurlijk we zijn niet allemaal Nederlands”
Jongens, ik warm nooit eten op? Help. Ik heb gister zelf verse lasagne gemaakt met bechamelsaus en shit, maar de helft was over dus we dachten ‘eten we morgen weer’, maar hoe lang moet dit in de oven?!?!
Ik zit bij mijn ouders thuis met familie en IEDEREEN heeft VVD gestemd en is anti FvD. Was weer vergeten dat we in zo’n linkse bubbel zitten hiero.
Vanavond
- Al mijn kleding uit de kast trekken en uitzoeken
- Op de bank met een zak chips
- Mens als je nu gewoon begint, kun je het beide doen
0 stemmers
Wat naar. Dan maar een proost op het leven en ter nagedachtenis van die fijne persoon.
Op z’n Mari Kondo’s al je kleding op de bank pleuren en vanaf die plaats alles uitzoeken en af en toe een chippie eten.
Hahah is dan gemakkelijker om de chips naar boven te halen in plaats van al m’n kleding eerst naar beneden te slepen but i like the idea. Ga nu toch eerst maar eens opstaan uit bed en m’n kast opentrekken
Zet hem op! Daarna lekker een voldaan gevoel
Gewoon zo’n hippe voor en na foto posten straks en dan krijg je van ons een FF sticker.
Ennnnn het is weer uit. Hij was hier net
Ah wat naar! Had ik niet aan zien komen n.a.v. je berichtjes hier. Sterkte
Ahw wat vervelend! Hoe komt het? Als je er niks over kwijt wil is dat ook goed. Zoiets blijft altijd naar
Wat klote zeg. Gaat het met jou? Sterkte iig!
ahh wat stom. heel veel sterkte
Lief van jullie, dank je wel. Het is oke, ik zag hem aankomen deze week.
Maar twijfelde hij nu uiteindelijk ook over zijn gevoel voor jou? Of is het omdat hij echt denkt dat ie niet geschikt is voor een relatie? Ookal zag je het aankomen alsnog wel kut pff
Ik ga met mijn beste vriend en beste vriendin naar een concert, maar die vriend zit nu vlak voor het concert ruzie met me te zoeken en ik snap niet zo goed waarom. Wordt gezellig zo.
@Evi-lena wat rot :(. Sterkte!
Ah shit zeg! Sterkte.