Wat je even kwijt wilt #19

Zo’n leuk rokje!!! Is echt mijn droom sport outfit

5 likes
11 likes

Wilson Phillips - Hold on misschien?

2 likes

Ah, nostalgie! :heart:

1 like

Is er vanavond een quiz? Ik kan hem op de een of andere manier niet vinden :confused:

Er waren wat probleempjes met de polls die ik moest oplossen :frowning:

1 like

Heb je daar uiteindelijk nog iets mee gedaan qua melding? Snap het als dat niet zo is hoor maar was benieuwd

No problemo! Ik kreeg helemaal zin van je vooraankondiging :smile:

Ja ik heb dat ook en is iets onhandiger, want je moet je ballen in je legging stoppen, maar soms draag ik ze wel. Rokje stop je de ballen in je been broekje! Rokje vind ik zelf heel leuk staan en is lekker met de zomer

1 like

Nou mn vriendin denkt nu dat het toch TLC - No scrubs was. Ik had TLC allang genoemd maar ze blijkbaar een ander nummer geluisterd :roll_eyes: En ze twijfelt nog steeds, en ze weet niet of haar vriend hetzelfde nummer in z’n hoofd had. Ik geef het op iig.

9 likes

Ik heb spijt dat ik niet wat meer mijn best deed op de middelbare school. Ik deed niks voor school waardoor ik naar VMBO-t ben gegaan. Ik heb mbo gedaan, daarna hbo verpleegkunde. Ik ga nu bijna cum laude afstuderen en ik wil nu zo graag arts worden, maar dat gaat helaas niet meer.

2 likes

Omg ik dacht laatst nog aan dit nummer, want als kind draaide ik dit echt grijs. Ik kon er alleen echt niet meer opkomen hoe het ging of van wie het was. Ik wist alleen dat de clip een circus was. Wellicht is dit niet het juiste nummer, maar mijn held ben je!

1 like

Bij een huis waar ons dakterras op uit kijkt staat politie in de tuin. Proberen door het raam te kijken, kloppen aan enzo. Maar niemand doet open. Echt n beetje vreemd. Lopen net weer bij de buren van diegene naar binnen… misschien vermist?

1 like

Iedereen trouwens bedankt voor het helpen raden :smiley:

Ik kan mn ogen niet meer open houden, ik ga tanden poetsen en slapen denk ik.

5 likes

Gewoon op schoot?

1 like

Dit ga ik dus niet aan mijn vriend laten lezen, die probeert al jaren om me zonder pyjama te laten slapen… not gonna happen mate!

5 likes

Lof naakt slapen. Haaaat met pyamas en shit

4 likes

Je kunt toch ook nog nurse practitioner worden? Die vervangen bij ons soms artsen!

1 like

Ik doe het dus sinds een maand of 2 (behalve als ik ongesteld ben) en vind het echt heeeerrlijk zo vrij