Wat je even kwijt wilt #19

@Lady-bird & @croissant leuk!! Het is dat ik absoluut nooit met mijn hoofd op tv wil haha ook niet als figurant. :joy:

Ik heb ook lekkere dijen & altijd een jeans probleem. Soms slaag ik bij de H&M voor 1 broek maar echt substantieel niet. Laatst had ik nog maar 1 spijkerbroek over en toen ben ik heel goed geslaagd bij Costes! Ze gaan tot een waist van 34 en ze hebben ook lengtemaat 30 wat voor mij perfect is. Ik ben met 2 broeken (& allerlei bovenkleding kleding) van model Ivy geslaagd.

Bedoel je alleen als in zonder iemand anders? Of als in alleen eten en niks anders? Sws is het eerst afwachten of ze je kiezen om te mogen komen.

oh hahah ik bedoelde of je met een partner gaat (mannelijk of vrouwelijk) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik pas helaas niet in costes. Kont te dik haha. Maar heb idd wel goede dingen over gehoord. Heb helaas plussize nodig en lengte maat 34/36. Ben graag lastig :rofl:

Hahah ik twijfelde! Maar als ik word gekozen ga ik samen met mijn vriend.

En zo hebben we ineens 5 konijnen. We hadden er eerst 2, toen kwam een vriendin die van dr konijn af moest omdat ze ging samenwonen en haar vriend wilde het niet. En nu kwam een andere vriendin die net 5 maanden 2 konijnen had dat ze er te weinig tijd voor hebben. Lief als ik ben mogen die 2 dus bij ons komen wonen. Ze gaan gelukkig goed samen met het andere koppel en we zijn bezig met een nieuwe ren dus allemaal prima. Maar hoop niet dat mijn vrienden denken dat ze alle dieren hier maar kunnen dumpen.

Ik heb me opgegeven om met mijn vriend te gaan!

@HvO

Ik ben een keer eerder op tv geweest bij een spelshow / quiz en vond dat iets te veel van het goede (was onverwachts dat ik zo individueel werd uitgelicht vanuit het publiek) maar zoiets als dit, een beetje op de achtergrond vind ik wel leuk :grinning:

Oh jammer! En H&M plus via de site? Daar hebben ze veel meer dan in de winkel. Had daar hele leuke broeken gezien maar qua lengte en mn kruis zat ie niet goed. Ik kreeg steeds van die rimpels bij mijn kruis.

omg wat een hel zeg :hot_face: nog veel last gehad van daarna zeker?

Wat ben jij een geweldig persoon! Maar echt serieus als je zo snel dieren wegdoet en er niet eens goed over nadenkt, alsof het niks is. Ik kan hier zo kwaad om worden. Een meisje die ik ken deed ook haar konijn weg, omdat ze een kat wilde. :rage:

Wat verdrietig dat mensen zo makkelijk een huisdier wegdoen. Hopelijk hebben ze bij jullie een fijn plekje!

Supertof, in de H&M-app was ik aan het kijken naar een badpak en zag dat het model gewoon donker armhaar en striae op haar billen heeft. Love it dat ze dat niet hebben weggepoetst.

Klik

Ik blijf ASOS curve aanraden! Kun je lengte kiezen. Ongeveer prijs van hm maar gaat langer mee dan hm♥️

En haar tattoos ook niet weggepoetst :heart_eyes:

@Superkonijn @monkeyslut ja ze gaf zelf ook wel toe dat het geen goede beslissing was om ze te nemen. En wij hebben de ruimte hier dus vind het prima! Maar heb soms het idee dat mensen geen idee hebben hoeveel verantwoordelijkheid je hebt voor een huisdier en dat het zo 10 jaar onderdeel is van je leven en niet maar een paar maanden.

Ik ben heel blij te horen dat deze beestjes een fijn plekje hebben nu bij jullie! Mensen denken inderdaad niet na hoe lang je een dier hebt. Zo jammer.

Als het aan mij lag had ik het hele huis vol met konijnen van de opvang, maar dat wil mijn vriend niet. Wat ik ook wel.begrijp haha.

Tegenwoordig in de H&M ook veel meer modellen met verschillende lichaamsbouw (de gewone lijn, niet enkel plus-size). Niet meer alleen superstrakke lichamen, maar evengoed een buikje en idd striae etc. Zo’n goede ontwikkeling!

Het gaat om 2016 en 2017 kan het dan ook nog of moet ik echt bellen?

Ik doe eigenlijk nooit meer wat met Pinterest. Vorig jaar had ik één van mijn eigen foto’s geupload naar één van mijn borden. Maar toen opende ik net per ongeluk de Pinterest app en die foto is nu inmiddels 12.000 keer gepind?! :scream::scream: