Wat je even kwijt wilt #19

Jawel… dat is hier altijd zo.

Ik heb vorige week maandag een afspraak gemaakt. Dit was het eerst mogelijke. Heeft geen spoed hoor, waarvoor ik ga mja vind een week ook lang wachten en dan zie ik alleen maar oudjes.

Oh dat zou ik ook rot vinden. Hopelijk kun je een moment vinden om te vragen hoe of wat

Die afspraken zijn waarschijnlijk dringender? :sweat_smile:

Ook die oude mensen hebben een leven. Genoeg die ook vrijwilligerswerk doen of nog werken of andere verplichtingen hebben.

Maar die “oudjes” hebben misschien wel iets wat meteen na het weekend gezien moet worden? Bij een dokter kan er nu eenmaal spoed of iets wat belangrijker is tussendoor komen? Ook al heb je de afspraak een week van te voren gemaakt.

Bedankt voor de tip! Ga ik zo zeker even doen. Vind normaal een paar uur in een café rondhangen helemaal geen probleem, maar voel me toch bezwaard zo alleen hier :roll_eyes:

Ik heb vanochtend in alle haast mijn wenkbrouwen bijgetekend met een zwart eyeliner potlood ipv bruin wenkbrouwpotlood. Daar kom ik nu achter door de wc spiegel op werk :sob:

Er staat hier iemand in de tram die begin 20 lijkt, maar ze heeft de stem van iemand die al minstens 50 jaar rookt. Keek echt even heel verbaasd op net, haha

Ik bedenk net dat ik donderdag tandarts moet, maar werk heeft mij ingepland top. Eens kijken of verschoven kan worden

Ik vind dat echt onprofessioneel zo op zondagavond 22.00 en zou dat ook aangeven dat je dat niet kan waarderen. Ook omdat ze verder niet aangaf waarover, had het dan echt niet kunnen wachten tot je haar op de werkvloer zou zien of iig tijdens werktijden een bericht sturen? :roll_eyes: Hopelijk laat ze vandaag nog wat los en hoef je jezelf niet tot donderdag gek te maken met allerlei gedachtes.

Haha ja dat ook nog, maar volgens mij durft ze dit soort dingen niet in het echt te zeggen :yum:

Ik zou dus vandaag beginnen met mijn nieuwe baan, maar kreeg vrijdag een mail dat mijn nieuwe leidinggevende eerst een kennismakingsgesprek wil (ik heb haar nog niet gesproken, omdat de opdrachtgever het deel waarvoor ik ga werken heeft uitbesteed aan een ander bedrijf, daar ben ik op gesprek geweest). Ik dacht al huh, raar, waarom bedenken ze dit niet eerder, etc. Kreeg er een beetje stress van. Nu blijkt dat mijn nieuwe leidinggevende inderdaad twijfels heeft over mij. Echt top om zo te beginnen :thumbsup:

Zij zit zelf pas 2 maanden daar dus misschien vindt ze het lastig omdat alles nieuw voor haar is. Ik heb er zelf wel vertrouwen in, en er zitten al jaren trainees op dat project en dat is altijd goed gegaan. Ik heb nu al zin om met haar te gaan werken. Heb eigenlijk niet echt iets voorbereid omdat ik dacht dat dit gesprek meer een formaliteit was, maar nu voelt het gewoon als een sollicitatiegesprek. We zullen zien hoe het loopt…

Ik ga zondag op vakantie, interrailen met mijn vriend. Ik heb er onwijs veel zin in! Nu helemaal omdat de voorspellingen super zijn en het het grootste deel van de reis zo rond de 20 graden is :grin:

Aah wat ontzettend balen! Succes en sterkte met je gesprek :four_leaf_clover:

Dat voelt lekker zeg, om zo te beginnen :roll_eyes:
Succes met je gesprek!!!

Morgen is de diploma uitreiking van mijn collega. Ik probeer alles er vandaag vast uit te huilen van jaloezie, want bij mij duurt het nog een maand.
Echt stom dat ik zo zuur ben, want we hebben allebei een contract gekregen voor na de diplomering, maar ja. Opleiding en ik, slechte match.

Je hebt hem af in een maand! Dat is toch een onwijs goede prestatie!!
Er zijn er genoeg die voortijdig afhaken, dus ik vind dat je het onwijs goed doet!!

Bluhh heb ook fucking hoofdpijn en het gevoel dat mijn hersenen beetje los in hoofd mijn drijven. :joy: Ben verder niet buiten bewustzijn geweest dus sowieso geen hersenschudding? Mijn oog is nu ook niet meer dik maar rondom helemaal gelig? :sweat_smile:

Welja joh, die oudere mensen die nuchter geprikt moeten worden kunnen best wachten met niet eten/drinken tot in de middag!