Wat je even kwijt wilt #19

Ik ga zondag op vakantie, interrailen met mijn vriend. Ik heb er onwijs veel zin in! Nu helemaal omdat de voorspellingen super zijn en het het grootste deel van de reis zo rond de 20 graden is :grin:

Aah wat ontzettend balen! Succes en sterkte met je gesprek :four_leaf_clover:

Dat voelt lekker zeg, om zo te beginnen :roll_eyes:
Succes met je gesprek!!!

Morgen is de diploma uitreiking van mijn collega. Ik probeer alles er vandaag vast uit te huilen van jaloezie, want bij mij duurt het nog een maand.
Echt stom dat ik zo zuur ben, want we hebben allebei een contract gekregen voor na de diplomering, maar ja. Opleiding en ik, slechte match.

Je hebt hem af in een maand! Dat is toch een onwijs goede prestatie!!
Er zijn er genoeg die voortijdig afhaken, dus ik vind dat je het onwijs goed doet!!

Bluhh heb ook fucking hoofdpijn en het gevoel dat mijn hersenen beetje los in hoofd mijn drijven. :joy: Ben verder niet buiten bewustzijn geweest dus sowieso geen hersenschudding? Mijn oog is nu ook niet meer dik maar rondom helemaal gelig? :sweat_smile:

Welja joh, die oudere mensen die nuchter geprikt moeten worden kunnen best wachten met niet eten/drinken tot in de middag!

Wow wat rot, ik vind dat ook niet zo netjes eigenlijk? Maar succes in elk geval!

Ja ik vind het ook een rare gang van zaken. Ik ben officieel aangenomen, contract is ondertekend. Alles verloopt heel rommelig, ik wil me wel flexibel opstellen maar er is een grens. Vind dit gewoon niet zo professioneel (van alle partijen).

Maar thanks voor de succeswensen, ik ga mijn best doen!

@monkeyslut ongelooflijk zeg, ik snap niet dat ze denken dat zomaar te kunnen maken? Hoe dan ook wel succes!

Ik probeer ook echt de Got spoilers te ontwijken maar voor m’n werk zit ik op social media en zelfs de trending topics op twitter zijn gevaarlijk aahhhhh

Maandag is altijd mijn echte eigen vrije dag met zoveel mogelijk me-time maar iedereen moet altijd iets van me op maandag en dat vind ik zo irritant. Net gewoon mijn werkmail moeten openen omdat een collega allemaal vragen had. En nu wil mijn vriend dat ik allemaal stukken naar de belastingdienst verstuur en daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil mijn nagels lakken en in de zon zitten vandaag.

Dan doe je dat toch? Ben er zelf heel strikt in geworden. Collega’s hoeven mij bijvoorbeeld niet meer te bellen als ik vrij ben. De dag ervoor stuur ik altijd een soort overdracht je met dingen die eventueel nog gedaan moeten worden. Anders wachten ze maar…
Kan je vriend die stukken zelf niet tussendoor sturen of in de avond?

Volgende week dinsdag vrij, na het paas weekend. Afspraak gemaakt voor de orthodontist, pedicure en later op de dag psycholoog. Gelukkig de zondag en de maandag geen verplichtingen, anders werd ik gek. Heb nu al zin in het weekend :innocent:

Mijn vriend is deze week jarig en hij wilde het niet echt vieren. Maar ik krijg opeens het gevoel dat ik mijn best moet doen om er toch een leuke avond van te maken.

Heb eigenlijk helemaal geen telefoon nummers van zijn vrienden maar meestal komen er een aantal sowieso…

Nu krijg ik helemaal stress want nu wil ik versieringen, een leuke taart, nog een extra cadeau. En mensen natuurlijk.

Ik wil op de bank blijven liggen vandaag. Echt geen zin in een afspraak en bloed prikken.

Ik ga zo de weg zoeken in arnhem. En mn internet doet t niet word leuk. Ik weet gelukkig nog wel een beetje de weg.

Ik lig nog in bed en geen zin om op te staan…

Haha dankje! Ik werk er dus ben er best vaak. Alleen vandaag ga ik naar een vriendinnetje om fotos te maken. Dus mocht je iemand op straat zien poseren thats me haha

Ik heb weer iets stoms gedaan en zo’n moment van ik haat mezelf en dat ik wil vluchten. In plaats van de realiteit in de ogen aan te kijken en mijn shit op te lossen. Waarom is mijn copingsmechanisme zo bleggg.

Ik moet leren voor ‘verpleegkundig rekenen’ en ik moet een 10 halen en dat vind ik echt demotiverend eigenlijk

Hallooo je bent gewoon over een maand klaar, dat is ook hartstikke goed! Nog even doorbijten! Ik heb in ieder geval bewondering voor je; én werken én een kind hebben én een diploma halen! Super knap!