Wat je even kwijt wilt #19

Er zit een kruimel in m’n spijkerbroek onder m’n dijbeen en dat prikt/irriteert maar ik kan nu echt niet even naar de wc om het te fixen. Argh. :joy: Geen idee hoe die daar gekomen is trouwens.

Kun je niet de antwoorden jatten ofzo?

Ja, heb even snel gemaild en toen ook gezegd: nou, tot morgen he! Ga verder ook niet meer kijken. Heb ook wel een overdracht gestuurd vrijdag, maar kennelijk was er nog wat onduidelijk.

Nu snel mijn huis schoonmaken en boodschappen doen en dan vanmiddag lekker van de zon genieten!

Heel lief, dankjewel :heart:

Jij ook @Donny !

Ik ga naar Guus Meeuwis op Kingsday in Sydney :clap:t3:

JALOERS!

Medische rekenen vond ik ook verschrikkelijk. Vooral idd dat je geen fout mag maken.

Besef me nu pas goed door een vraag in het persoonlijke vragen-topic dat Pasen er weer aankomt. Dat was altijd mijn favoriete feestdag (lekker ontbijten/eten, gezellig met familie, de buitenlucht in én het is ook nog eens lente) maar nu ga ik niks aan Pasen doen. Vind dat nog steeds jammer :frowning: Ga denk ik maar lekker uitgebreid ontbijten, maar in mijn eentje voelt dat toch altijd een beetje sneu :’)

En nog meer geklaag; ik word ongesteld en vorige maand had ik er niet zoveel last van, maar nu voelt het echt klote weer :@

Eigenlijk wil ik vanavond naar een film in de bioscoop gaan die ik echt alleen vanavond nog kan zien. Maar tegelijkertijd wil ik met mijn luie kont op de bank zitten, Game of Thrones kijken en simsen.

Heb het gewoon gevonden naaah

Heeft iemand nog een Zalando kortingscode in de aanbieding?

Sorry dat ik hierover door blijf gaan. Maar mag ik bij de tandarts aangeven dat ik bv geen wortelkanaalbehandeling wil (voor nu)?

Je mag zeker weigeren! Alleen zou ik dat liever in jouw geval niet doen denk ik?

Een tandarts kan je niets verplichten. Ik zou alleen wel echt goed voor je tanden zorgen en je niet laten afschrikken door de kosten. Anders loop je het risico dat je over een tijd nog verder van huis bent.

@Viooltjes heb je de nieuwe netflix film met Noah Centineo al gezien? :stuck_out_tongue: Ik kan me herinneren dat jij één van mijn medestanders was toen ik aangaf dat ik een crush had op een acteur die een middelbare scholier speelt, maar oops I did it again :joy:

Ik wil mijn financiën beter op orde krijgen, ik weet wat onze inkomsten en vaste lasten zijn, heb een heel mooi excelbestand waar alles precies in staat en ook hoeveel geld we dan vrij te besteden hebben aan boodschappen en leuke dingen, maar toch houden we aan het einde van het loon nog maand over. Heeft iemand tips? Weekbudget maken? Contant geld hebben en alleen dat uitgeven? Wat werkt voor jullie goed?

Ik zou eerlijk zeggen dat je er geen geld voor hebt. Je weet maar nooit of er een regeling getroffen kan worden.

Bij ons maakt één keer in de week boodschappen doen in plaats van telkens los een groot verschil!

Wij doen dit ook. En we laten bezorgen, want als we zelf boodschappen doen belandt er meestal toch meer in de kar dan de bedoeling is :wink:

Weet iemand of je in Eindhoven ergens een bootje/kano/whatever kunt huren? Ik dacht dat ik wel eens mensen voorbij zag komen in een bootje als ik daar in een park zat, maar ik kan nergens vinden waar je die dingen dan kunt huren.

Ik zie alleen een kanoverhuurder in Valkenswaard, maar we moeten er met het ov (of ov-fiets) kunnen komen en dat is net te ver, want we hebben niet heel veel tijd.