Wat je even kwijt wilt #19

Volgens mij kan dat niet. Zou ook niet weten waar je in hemelsnaam wil varen? Ja, de Dommel en de Gender lopen door Eindhoven, maar die zijn zeker niet overal zo geschikt voor sloepen als de grachten in Utrecht of Amsterdam.

Haha ik weet niet, ik heb afgelopen zomer vaak mensen zien varen in die kleine watertjes die door/langs de parken gaan, maar ik heb geen idee of dat nou kano’s waren of andere soorten boten, en of je die dan ergens kunt huren of dat mensen die zelf meenamen.

Ik vroeg het me gewoon af, we hebben 's avonds plannen in Eindhoven en het wordt mooi weer, dus zoiets doen leek me leuk voor overdag. Als het niet kan, weet iemand dan misschien iets anders leuks om te doen? (het is voor een date haha)

Ik zit al 4 jaar te twijfelen over een neuspiercing haha. Weet iemand of je echt altijd een gaatje overhoudt in je neus, stel je bent er flauw van?

Nee hoor, zie je niks van uiteindelijk!

Iemand die rechten studeert (of het gewoon hobbymatig bestudeert): zit de wet op de huurtoeslag ook in de Kluwer wettenbundels? Kan hem niet vinden nml of ik kijk verkeerd.

Weekmenu maken inderdaad en dan echt goed letten op aanbiedingen bij de dure dingen. Weet niet of je vlees eet, maar dat koop ik altijd groter in en doe ik in de vriezer. En boodschappen doen met een zelfscanner vind ik zelf heel fijn.

En ik vind maaltijden invriezen sowieso wel fijn voor het geval de maand iets langer duurt :no_mouth: maar ik ben een culinair barbaar

Why? Die 10 ga je voor altijd trots op zijn😛

Zo fucking schattig

Ik heb gelukkig geen pijn en ik hoef nog maar 1 termijn af te betalen van een betalingsregeling en dan kan ik weet “normaal” naar de tandarts dus ik ga sowieso zeggen dqt ik volgende maand terug kom voor een vervolg.

@marie @grace thanks <3.

sorry dat ik hierover blijf zeuren maar ik ben zo bang :’(

Ik heb er geen gaatje aan over gehouden maar als je goed kijkt zie je bij mij wel dat er een heeft gezeten.

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Is er een tijdelijke oplossing of weet je dat nog niet?

Ik heb er een gehad maar bij mij zie je er niks meer van.

GoT

Dit staart me al de hele ochtend aan en ik heb het er moeilijk mee. Nog even doorwerken en dan kan ik eindelijk kijken (zegt ze terwijl ze zit te forummen).

Ik ben zo intens gelukkig. Ben op aanraden van de gynaecoloog de pil door gaan slikken en dit weekend is de eerste keer dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten zijn. Normaal zou ik vandaag m’n huis niet uit kunnen vanwege de pijn, en ik heb net gewoon fluitend boodschappen gedaan. Ben ook niet overemotioneel of iets, helemaal top dit

Ik heb het liedje van een racing track van mario kart die van de nintendo 64 in mijn hoofd en nu wil ik het spelen maar ik heb daar geen tijd voor.

Hahhaha same!

Volgens mij niet, zie ‘m in ieder geval niet staan in de alfabetische inhoud of het register!

Oh echt verschrikkelijk hè! Ik ben klaar, alleen nog bereikbaar tot 16:00. Ik kijk alleen samen met mijn vriend en hij is vanavond laat thuis. :sob:

Omdat ik vandaag in een internetvacuüm zit en het forum uitgelezen, dacht ik: laat ik het Vivaforum eens bekijken voor de grap.
Gelijk spijt van, eerste comment die ik las:
Ik dronk zelf als kind in de jaren 70 ook nooit water. Bijna niemand toen. En toen waren toch allemaal minder dik. Dus. Het is echt iets van nu. Dat idiote gehydrateerd blijven ook.

Ben veel te ver doorgeklikt, dacht misschien mis ik de sarcastische knipoog maar NEE

whut-5c80ff

In de jaren 70 gaven ze kinderen nog jonge jenever :joy: