Wat je even kwijt wilt #19

Het topic over de vrouw die wil scheiden maar haar man niet in beweging krijgt is ook een grote grap, meer dan 20 pagina’s sinds gisteren dacht ik.

Dit ga jij halen!
Als ik als wiskundig onbenul deze toets kan halen, kan jij het al helemaal!
Tip: Meester Meegens op youtube. Legt het heel goed en makkelijk uit.
Zijn eigen website staan ook toetsvragen die je daarna kan maken met video uitleg over hoe hij op het antwoord is gekomen.
Daarnaast is het oranje blauwe boekje verpleegkundig rekenen een fijne om mee te oefenen!

Shit, dank voor het kijken! Nu moet ik mijn docent mailen of we die uitgereikt krijgen tijdens het tentamen, maar ben bang dat ie niet meer reageert voor morgen :sob:

We willen fotos maken maar we zijn de camera kwijt…

Ik was bij de hemarkt (voordeelpagina van hema) aan het het kijken toen ik opeens de boxers zag die ik altijd draag. Die waren oorspronkelijk 6 euro per stuk, nu afgeprijsd naar 3 euro en ook nog eens 2+1 gratis. Dus nu heb ik voor 6 euro 3 boxers ipv 1. Voel me helemaal gelukkig met deze vondst nu :joy:

Heb je toevallig een link :sunglasses:

Als je een uitgebreide reis en annuleringsverzekering hebt en je moet vlucht plus Airbnb annuleren, vergoedt de verzekering die Airbnb dan ook? Of is dat alleen bij officiële instanties, zoals iets boeken via tui ofzo?

Ah ja balen is dat. Anders de belangrijkste artikelen uit je hoofd leren? Maar weet niet hoe belangrijk hij is voor het tentamen. Succes in ieder geval!

Ik kan morgenavond pas kijken :scream::scream::scream:

Jup! Op Stewart Island nu.
Maar ga ff op en neer.

Omg ik heb medelijden :sob:

Nee volgens mij is dat precies waar je je voor verzekerd. Maar ik zou je polisvoorwaarden even checken. Een annuleringsverzekering geldt gewoon voor vakanties/weekend weg en in sommige gevallen ook concertkaartjes, etc

Yes de camera is gevonden. Ik zit nu op de woonboot van de ouders van een vriendin te wachten en het is hier zoo mooi. Ik wil ook een woonboot.

Ze hebben het professorisch gelijmd! Ik moet nu heel voorzichtig zijn en over 3 weken terug voor de wortelkanaal en dat ze het echt mooi en stevig gaan maken

Omg dat hele topic is zo bizar, allemaal mensen die geen water lusten?

Ik ben zo’n preuts persoon he. Ik heb twee maanden geleden een uitnodiging gekregen voor het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker maar ik ben gewoon te schijterig om een afspraak te maken. Ik ben 30 en durf niet eens een uitstrijkje te laten maken, waarom weet ik ook niet precies? Ik heb nu maar een zelftest aangevraagd, want het knaagt ook aan me en ik vind het wel erg belangrijk. Iemand hier die dit ook heeft gedaan?

u vraagt, wij draaien: https://forum.viva.nl/relaties/hij-weigert-uit-elkaar-te-gaan-wat-nu/list_messages/440841

Yessss thanks, heb oprecht een tijdje gezocht maar kon niks vinden haha

ik heb het ook uit m’n eigen browsergeschiedenis moeten vissen, zag het niet in de lijst met topics staan daar. Veel leesplezier!

Ik heb 3 jaar niet kunnen werken, maar ondertussen nog wel een opleiding afgemaakt. Ik wil nu op zoek gaan naar een (kantoor)baan voor 2 a 3 dagen per week. Alleen ik weet gewoon echt niet meer hoe ik dit het best kan aanpakken ook omdat ik gewoon ontzettend onzeker ben geworden. En of het misschien in mijn geval beter is om mijn studies bovenaan te zetten in plaats van werkervaring omdat die werkervaring niet meer actueel is. En moet je tegenwoordig zo’n profielbeschrijving in je cv hebben of is dat al weer achterhaald. Ik had het ooit wel toegevoegd maar ik had het gevoel alsof ik gebakken lucht verkocht.