Wat je even kwijt wilt #19

Wat erg dit omg. Zo onaardig zijn ze daar.

Haha echt he! “Zeg nou maar wat de echte reden is van de breuk! Heb je een ander???” :joy:

Dit ook; Wat geven mensen toch makkelijk op. TO wil blijkbaar niks loslaten over de werkelijke reden vd breuk. Op basis van de OP:arme kinderen.

Ja en de topic starter geeft aan het huis alleen te kunnen betalen en haar partner kan dat niet en dan komt er zo’n reactie van: “Ja! Wrijf dat er maar lekker in hè!” Echt wtf…

Haha ik was even door aan het klikken op viva en wat voor een artikel is dat :joy: Ze heeft geen vrienden omdat ze te knap is :o_o:

https://www.viva.nl/werk-en-leven/simone-ik-zou-zo-graag-lelijk-willen-zijn-al-is-het-maar-voor-een-dag/

Ja echt zielig, terwijl ze al een tiental keer heeft aangegeven dat het al veel langer niet goed loopt, ze therapie wilde, maar hij weigerde. Logisch toch dat het dan niet kan blijven duren?

Ja en ook al die berichten dat zij maar moet weggaan en dat de kinderen bij hem moeten wonen. Hoe kan je zo reageren.

Arme vrouw. Dan moet je al al die miserie meemaken, krijg je nog eens zo’n reacties.

Ik heb net bij wijze van studiepauze bijen geteld in het park! Was echt leuk, ik werd helemaal enthousiast toen ik een boomhommel vond en hij ook nog daadwerkelijk in een boom zat. 10/10 would count again.

De telling is trouwens verlengd tot aanstaande vrijdag dus als jullie je ergens deze week (bij voorkeur overdag als het droog en zonnig is) vervelen is dit een goeie invulling van je tijd :ok_hand::honeybee:

Ik heb een bij op mn arm geplakt en die bevalt ook prima. Leuke plek ook. Wie weet hahah. Waar die ah tattoos toch goed voor zijn.

Ik heb al 4 dagen ongeveer totaal geen honger. Vandaag heb ik 1 mandarijn gegeten en that’s it. En als ik er nu aan denk om straks te gaan koken en eten denk ik ook: meh :woman_shrugging:

Heb dit nog nooit gehad, normaal leef ik echt van eetmoment naar eetmoment

Poeh wat een dag. Het viel allemaal mee en ik snap nu ook waarom mijn nieuwe leidinggevende nog een gesprek wilde. Er is gewoon totaal niet goed gecommuniceerd en de twijfels waren niet persoonlijk, maar over de werkwijze vh bedrijf dat verantwoordelijk is (en waar ik in dienst ben). Dus dit ga ik wel aangeven bij mn werkgever (beetje ingewikkelde constructie is het, er zijn drie partijen betrokken), want dit was erg onprettig voor mij.

Haha dat had ik ook! Kreeg ook al complimenten van mensen over hoe leuk het stond. Maar durf niet echt :sweat_smile:

Mijn broer is echt raar? Mijn zus heeft een pijnlijke break-up achter de rug en er wordt iets gezegd over moederdag/afspreken op die dag dus zij zei ‘Dan kunnen jullie ‘s ochtends naar jullie schoonmoeders en dan later blabla’. Vraagt hij of ze zelf niet naar een schoonmoeder moet? Vind ik een vrij pijnlijke vraag voor iemand die niet helemaal happy is met haar recente single bestaan:’)

Wát een heksen wejo

Ik herken het gevoel! Heb het zelf ook een half jaar uitgesteld… totdat ik het er met een vriendin in de sportschool over had en een onbekend meisje naast ons zich erin mengde en vertelde dat zij het ook had uitgesteld en ze toen afwijkingen bleek te hebben :see_no_evil: oeps. Uiteindelijk gegaan en het stelde niks voor, had ik het veel eerder moeten doen :blush:

Vroeg hij dat niet per ongeluk?

Nee raar grapje denk ik. Familie… :stuck_out_tongue:

Ben m’n helix ringetje kwijtgeraakt :sob: Iemand een idee waar ik iets kan vinden voor in m’n helix? Heb m wel laten schieten oeps

Jongens hoe warm je lasagne op zonder magnetron? Heb lasagne vanuit nn vriezer ontdooit die ik vandaag wil eten, maar bedenk me net dat ik geen magnetron heb.